Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی درگذشت امیرسرتیپ لطفی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

 انّا لله و اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن

 عروج ملکوتی امیر سرفراز ارتش اسلام، امیر سرتیپ ستاد سیروس لطفی که از جاماندگان خیل عظیم شهیدان در میان ما بود، مایه تألم و تأثر خاطر اینجانب و سایر همرزمانم در نیروهای مسلح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دلاور و شجاع لشکر ۱۶زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس که در آزادسازی محورها و مناطق غرب و شمال غرب کشور از لوث وجود ضد انقلاب و شرکت در عملیات های بزرگ از جمله طریق القدس، فتح المبین و بیت‌المقدس به عنوان افسری ولایت‌مدار، مومن، مدیر و شایسته، منشأ خدمات و اقدامات ارزشمندی بوده است.

دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و محبت و لطف مستمر معظم‌له به آن سر امیر سرافراز، هچنین همرزمی با شهدای والامقام سال‌های جنگ تحمیلی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی و انتقال تجربیات گرانبهایش از جبهه های حق علیه باطل، به نسل جوان از افتخارات ماندگار آن امیر ولایتمدار است.

اینجانب فقدان این امیر دلاور و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای ایشان علوّ درجات و برای خانواده محترم، صبر جمیل و اشر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا

سرتیپ بسیجی محمد شیرازی»

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است