Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه های فرهنگی مسجد جامع مهدیه جوزستان در ماه ربیع الاول اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه های فرهنگی ماه ربیع الاول در مسجد جامع مهدیه جوزستان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در طول هفته برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این برنامه ها شامل درسهایی از نهج البلاغه با حضور مهدی قاسمی در روزهای شنبه، تفسیر سوره روم با حضور حجت الاسلام سید جواد بهشتی روزهای چهارشنبه هر هفته و ویژه برنامه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) روزهای پنج شنبه و جمعه در این مسجد برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می شود؛ مسجد جامع مهدیه جوزستان در نیاوران، خیابان شهید رفیعی واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد تحریم آمریکا شیراز بیرجند محمد جواد ظریف دونالد ترامپ کانون های مساجد ایران مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یکماه این سند را تهیه کنند.
وی افزود: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محور‌های اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.
حسین نژاد اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.
مرتضی بهزادفر افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکار‌های مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناور‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.
وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.
در نشست شورای برنامه ریزی استان نامه اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دستور کار بعدی بود در این قانون آمده است که پنج درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان را می‌توانیم به کمک‌های فنی و اعتباری و بیست درصد این اعتبارت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد