Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:11:56 GMT

اعزام ۶۳۷ مبلغ طی هفته وحدت به مناطق مختلف استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۰۴۱

اعزام ۶۳۷ مبلغ طی هفته وحدت به مناطق مختلف استان زنجان

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت ۶۳۷ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند، گفت: از این تعداد ۴۹۵ مبلغ و ۱۴۲ مبلغه هستند. 

وی اظهار کرد: در سطح کشور ۱۵ هزار و ۳۴۱ مبلغ در هفته وحدت به مناطق مختلف اعزام می شوند که سهم استان زنجان ۶۳۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: این گفتمان‌ها با محورهایی چون کاهش آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی ، ارتقای عقاید و باورهای دینی و اعتقادی، تبیین جایگاه ولایت‌فقیه ، بیان سیره اهل‌بیت و سیره علوی، تحلیل مسائل خرافی و عرفان‌های نوظهور و بیان اهمیت وحدت، عفاف و حجاب و توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

مصائبی تاکید کرد: جشن‌های مذهبی باید متناسب با شأن و جایگاه اهل‌بیت برگزار شود چرا که این امر موجب ارتقای روح شادی و نشاط واقعی در جامعه شده و معنویت را در سطح مردم افزایش  می دهد. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برای تقویت وحدت بین شیعه و سنی در استان برنامه های خوبی  تدوین کرده است. 

کد خبر 4454915

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی هفته وحدت اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری