Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ محمد جمالی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی هفته وحدت شهرستان کنگان اظهار داشت: وحدت و اتحاد شیعه و سنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد تقویت این وحدت در سطح کشور هستیم.

وی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و درایت معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همدلی و وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران در تمام دنیا بی‌نظیر است و این وحدت می‌تواند الگویی برای سایر امت اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان افزود: اهل سنت همچون همیشه یکدل و یکدست در کنار برادران شیعی تحت فرمان رهبر حکیم و فرزانه در خدمت نظام دینی هستند.

اجرای اخلاق و منش پیامبر در جامعه

امام جمعه سیراف نیز بیان کرد: وحدت رمز موفقیت نظام اسلامی بوده و پیروی از سنت و سیره عملی پیامبر اکرم(ص) تکلیف بزرگ امت اسلام است.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری افزود: اجرای اخلاق و منش پیامبر(ص) در اجتماع و به‌ویژه توسط مدیران در برخورد با ارباب رجوع باید سرلوحه و نصب‌العین قرار گیرد.

از مهمترین برنامه های محوری هفته وحدت در شهرستان کنگان می‌توان به برگزاری جشن کودک، محفل انس با قرآن در شهر بنک و سیراف، شب شعر در مرکز شهرستان، مقاله نویسی دانش آموزان با عنوان هفته وحدت و برگزاری مراسم محوری جشن هفته وحدت در شهرهای کنگان ، بنک ، سیراف و روستای پرک اشاره کرد.

کد خبر 4455326

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وحدت شیعه و سنی کنگان اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر شنبه در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جدید ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران در تمامی سطوح در جای جای شهرستان گفت: همه دستگاه‌ها جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال پیش بینی و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: دولت ایران قوی در همه ابعاد در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بر می‌دارد و دفاع مقام معظم رهبری از دولت نشانگر رضایت معظم له و عنایت ویژه ایشان به دولت انقلابی است.

وی ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر نظام زر و زور را مثال زدنی دانست و گفت: نگاه استکبار به جمهوری اسلامی نگاهی خصمانه است و هیچگاه از سر صلح دوستی نبوده و بسیاری از دول منطقه در حالی که وارد ارتباط دوستانه با سران استکبار به ویژه آمریکا شده‌اند اما به اهداف خود از این روابط دست نیافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نشانگر ترس و بزدلی این رژیم بوده است تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همه چیز خود را در عرصه بین الملل از دست داده و ناقوس مرگ برای این رژیم جعلی به صدا در آمده و حمایت از غزه در گوشه گوشه جهان بیانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن به هر حربه‌ای در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی متوسل شده و مساله عفاف و حجاب یکی از این حربه‌ها است که باید در برابر آن هوشیار بود.

بحرانی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با فراجا در زمینه اجرای قانون عفاف و حجاب هستند.

وی تاکید کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران در زمینه فرهنگ سازی عفاف و حجاب تلاش کنند.

وی افزود: شهرستان دشتی هویت اصیل خود را حفظ کرده و پایداری مردم در زمینه فرهنگی ستودنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه سمت‌ها و پست‌هایی که در اختیار ماست ودیعه الهی و خون‌بهای شهدای والامقام است افزود: همه ما مدیران باید اولین مطالبه گر حق مردم و حساس به حفظ بیت المال، سرمایه‌های طبیعی و انفال باشیم چرا که در برابر آیندگان مسئولیم.

بحرانی با اشاره به اینکه برخی اراضی در نقاط مختلف شهرستان به کسانی واگذار شده که در شهرستان یا حتی استان حضور ندارند گفت: دستگاه‌های ذیربط موظفند نسبت به برگرداندن اراضی بیت المال اقدام کنند و بویژه در شهرک صنعتی این اراضی در اختیار متقاضیان اصلی و سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی گفت در مساله آب با تنش آبی مواجهیم که می‌بایست در زمینه گسترش فرهنگ صرفه جویی اقدام شود و منابع آب و آبفا چاه‌های بیشتری را وارد مدار کنند.

فرماندار دشتی تاکید کرد: مدیران ارتباط خود با مردم را در نقاط مختلف شهرستان افزایش دهند و در بین آنان حضور یافته و در جهت بیان دستاوردها و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

کد خبر 6076968

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • حمایت ایران از غزه بیانگر برقراری وحدت بین شیعه و سنی بود
  • وحدت کلمه و حمایت تمام مردم رمز موفقت عملیات وعده صادق
  • بیانیه حزب‌الله درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • نظام تک‌قطبی آمریکایی با حمله ایران به رژیم صهیونیستی شکست
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند