Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت: امسال برنامه ریزی کردیم که کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی طی روند برگزاری مراسم افتتاحیه در اندیمشک اهواز، راهی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوند و هر بار ۶ اتوبوس به سرزمین‌های نور اعزام می‌شود .

به گزارش ایسنا، محمد عباسپور با اشاره به اینکه امسال قریب به ۱۰ هزار دانش آموز این استان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد توضیح داد: پنج هزار دانش آموزان دختر و پنج هزار دانش آموز پسر از استان مازندران، امسال توفیق حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان‌های کرمانشاه و خوزستان را کسب خواهند کرد د و از نزدیک با رشادت‌های شهدا آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی کردیم که کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی طی روند برگزاری مراسم افتتاحیه در اندیمشک اهواز، راهی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوند و هر بار ۶ اتوبوس به سرزمین‌های نور اعزام می‌شود و تلاش شده است که این اتوبوس‌ها به همراه یک تیم فرهنگی متشکل از راویان دفاع مقدس، به یادمان‌های دفاع مقدس بروند.

عباسپور افزود: بعد از پایان بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مراسم اختتامیه برای این عزیزان برگزار می‌شود و در این مراسم، برنامه قرعه کشی سفربه مشهد مقدس را داریم.

مسئول سازمان اردویی بسیج استان مازندران با اشاره به استقبال دانش آموزان از جشنواره ملی سرزمین نور خاطرنشان کرد: نگارش دلنوشته، تهیه فیلم موبایل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، نگارش داستان کوتاه و خاطره و غیره از جمله مواردی است که دانش آموزان استان مازندران در طول سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آن را انجام می‌دهند تا در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز دفاع مقدس راهيان نور شهدا مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج

منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روز‌های گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتا قطع نموده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • روایتی از رنج دانش آموزان مازندرانی
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها