Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، از قزوین ؛ نجفی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گفت: در پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران تابعه استان که شهریور ماه امسال در سطح دهیاران حین خدمت و دهیاران بدو خدمت برگزار شد، ۱۶۲ دهیار برگزیده انتخاب شدند.

به گفته نجفی، اسامی دهیاران برگزیده که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره ازمون شده اند در سایت استانداری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای این دهیاران گواهینامه اموزشی به میزان۸۸ ساعت صادر شده است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری همچنین از اعزام نفرات برترآزمون مکاتبه‌ای به المپیادعلمی دهیاران کشور خبر داد.

پنجمین دوره ازمون مکاتبه‌ای دهیاران استان قزوین با هدف ارتقا سطح علمی و افزایش اگاهی دهیاران با وظایف شغلی و در زمینه‌های آشنایی با وظایف و تشکیلات دهیاری‌ها و شوراها، قوانین مالی و معاملاتی، مدیریت پسماند روستایی، مدیریت بحران و قوانین ساخت و ساز در روستا در ۱۹ شهریور ماه برگزار شد.

انتهای پیام/

اعلامی اسامی دهیاران برگزیده قزوین در آزمون مکاتبه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی