Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@09:38:04 GMT

نقش بازاریابی آنلاین در پیشرفت کسب‌وکارها

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۴۳۱

نقش بازاریابی آنلاین در پیشرفت کسب‌وکارها

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام عرش هاست، مروری بر انواع بازاریابی‌های آنلاین می‌کنیم.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین یا بازاریابی تحت‌وب یا بازاریابی الکترونیک نیز گفته می‌شود. به تمامی فعالیت‌هایی که در راستا کسب سود، فروش محصولات و ارائه خدمت در بستر اینترنت می‌باشد را بازاریابی آنلاین می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازاریابی آنلاین شامل زیر مجموعه و فعالیت‌های بسیاری می‌باشد که شما را کمک می‌کند که به هدف خود در بستر اینترنت برسید.
از جمله سئو، تولید محتوا، گوگل ادوردز و ایمیل مارکتینگ.

بازاریابی آنلاین با استفاده از امکانات اینترنت ایده‌های خلاقانه مختلفی را با هم پیوند می‌زند که شامل طراحی، تبلیغات، توسعه و فروش می‌باشد.

در بازاریابی آنلاین برای کسب‌وکار خود، شما باید هدف خود را از بازاریابی و نوع مشتریان مورد نظر خود مشخص کنید و بر اساس ان برنامه و استراتژی‌های مناسبی را پیاده‌سازی کنید و این را حتما به یاد داشته باشید که بازاریابی آنلاین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌باشد، این عبارت به این معنا می‌باشد که شما می‌بایست تمرکز خود را روی تمام مواردی که باعث جذب مشتری برای شما می‌شود بگذارید و از نکته‌ای کوچک هم غافل نشوید.

شما باید مخاطبان و مشتریان خود را بشناسید، پیدا کنید. نیازهای آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید و راه‌های برطرف کردن ان نیازها را پیدا کنید و برطرف سازید.
این نکته بسیار مهم می‌باشد که بازدید کنندگان از سایت شما به منظور برطرف شدن نیاز شان یا سرگرم شدن وارد سایت شما می‌شوند و هنگامی که وارد سایت شما می‌شوند شما می‌بایست با انواع روش‌ها، این مخاطبان را جذب کنید.

طراحی وب‌سایت

 اولین قدم برای ورود به بازار آنلاین و در نهایت بازاریابی آنلاین این می‌باشد که شما برای کسب‌وکار خود در دنیا مجازی یک سایتی را طراحی کنید. که این کار را شرکت‌ها و افراد زیادی برای شما انجام می‌دهند و در قدم اول طراحی سایت، اقدام بسیار مهمی است که ما پیشنهاد می‌کنیم سایت خود را روی عرش هاست، بارگذاری کنید.

شما در هنگام ساخت سایت باید مسائل بسیار مهمی را در جهت جذب مخاطب انجام دهید که با ورود هر بازدیدکننده از سایت شما، بعدا باز هم به سایت شما مراجعه کند.

سایت شما می‌بایست جذاب باشد. از لحاظ تولید محتوا نیز باید اطلاعات درست و ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه بدهید تا جذب سایت شما بشوند.
در رابطه با نکات فنی هم می‌بایست نهایت دقت را از لحاظ سئو داشته باشید تا در جستجوهای گوگل سایت شما نیز نمایان باشد. اصطلاحا سئو بودن سایت شما راه رسیدن مخاطبان به شما را هموارتر می‌کند.

این مسئله بسیار مهمی در بازاریابی انلاین می‌باشد که شما زمانی که سایت خود را طراحی کرده‌اید موتورهای جستجوگر گوگل بتوانند سایت شما را شناسایی کنند و شما را در صفحات اولیه گوگل نمایش دهند. البته همه این مسائل پس از طراحی سایت و شروع به بارگذاری مطالب  روی آن می‌باشد.

تبلیغ در گوگل

گوگل مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین موتور جستجوگر در بستر اینترنت می‌باشد که روزانه می‌شود گفت میلیون‌ها نفر از گوگل استفاده می‌کنند، در آن جستجو می‌کنند، به دنبال رفع نیازهای خود یا سرگرم شدن در آن هستند.

یکی از کارهای بسیار مهم در بازاریابی آنلاین این می‌باشد که فعالیت و کسب‌وکار شما درست به مخاطبان هدف شما معرفی بشود و یکی از راه‌های شناسایی شما توسط مخاطبان تبلیغ در گوگل می‌باشد. شیو نو و روش تبلیغات نیز بسیار مهم می‌باشد، قاعدتا تبلیغات یک فعالیت هزینه‌بردار است و شما می‌بایست با توجه به هزینه‌ای که روی تبلیغات می‌کنید، بازخورد آن را در کسب‌وکار خود دریافت کنید.

روش‌ها و راه‌های زیادی برای انواع تبلیغات با توجه به میزان بودجه و هدف شما وجود دارد که شما می‌بایست آگاهانه و کاملا حساب شده اقدام به تبلیغات بکنید.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغاتی است که توسط گوگل راه‌اندازی و هدایت می‌شود و کارکرد گوگل ادوردز به این نحو است، تبلیغ‌کنندگان به روش‌های مختلفی تبلیغات خود را به رویت مخاطبان یا مشتریان می‌رسانند. که یک نوع آن تبلیغ در سایت‌ها و ابزارهای گوگل است اما مدل کارآمدتر و بهترآن تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل می‌باشد. به این صورت می‌باشد که شما عبارت یا کلمات مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و هر زمان که هر شخصی آن عبارت یا کلمه مورد نظر شما را جستجو می‌کند، سایت شما نیز در همان صفحات اول به او نمایش داده می‌شود.

گوگل ادوردز زمانی کارآمد و ارزشمند برای کسب‌وکار شما می‌باشد که شما با تفکر زیاد و با دقت بسیار تبلیغات خود را در گوگل ادوردز تنظیم، راه اندازی و مدیریت کنید.

این یک روش بسیار درست و کارآمد برای بازاریابی آنلاین بر بستر موتورهای جستجوگر گوگل است.

تبلیغات در گوگل چگونه است؟

خیلی از اشخاص ناآگاه بر این مسئله باور دارند که تبلیغات در گوگل ارزشی ندارد و یا به صرفه نیست، اما خلاف این امر ثابت شده است.
شاید بتوان گفت اولین تفکری که در بازاریابی آنلاین به سراغ شما می‌آید و درست نیز است، تبلیغات در گوگل است. به این دلیل که شما برای تبلیغ در گوگل هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و فقط در ازای هر کلیکی روی تبلیغ شما انجام می‌شود، هزینه برای شما دارد.

انتهای پیام

true برچسب ها : بازاریابی تبلیغ در گوگل طراحی سایت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین