Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سادات عنا با اشاره به جزئیات این نجات و رهاسازی، افزود: نزول رحمت الهی در روزهای اخیر منجر به افزایش موقتی دبی آب رودخانه زهره شدبود.

سادات عنا با بیان اینکه افزایش دبی آب باعث ایجاد بندهای انحرافی در محدودهایی از رودخانه زهره  شده بود، ابراز داشت: به همین دلیل تعداد زیادی ماهی به همراه سایر آبزیان در آبگیرهای کوچکی در حاشیه رودخانه گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادات عنا به تلاش کارشناسان، محیط بانان و جامعه محلی در نجات این ماهی ها از مرگ حتمی اشاره کرد و گفت: با تلاش کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست درکنار افراد دوستدار محیط زیست محلی، نزدیک به ۳ هزار قطعه ماهی گرفتار شده نجات یافته و کمی پایین تر در محدوده رودخانه رها سازی شدند.

کد خبر 4455332

منبع: مهر

کلیدواژه: ماهی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان

‌اسماعیل جباری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای نخستین بار تکثیر طبیعی چهار میلیون بچه ماهی در رودخانه‌های منتهی به دریای خزر را برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به اینکه قره سو و گرگان رود دو رودخانه فعال گلستان برای تکثیر طبیعی کپور هستند، افزود: این دو رودخانه جزو مهمترین زیستگاه‌های طبیعی ماهیان در شمال کشور محسوب می‌شوند.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: اگر تنها ۸ درصد این بچه ماهی‌ها تبدیل به کپور شوند تا سه یا چهار سال آینده حداقل ۳۲۰ تن کپور تولید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف افزایش جمعیت ماهیان در این منطقه انجام شده است.

کد خبر 6078757

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان