Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام بررسی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان دادستانی کل، بانک مرکزی و بانک انصار در خصوص اسامی برندگان نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک که به‌منظور اطمینان از عدم مغایرت‌های قانونی، تطبیق ویژگی‌ها و شرایط صاحبان سپرده‌ها با مقررات اعلام‌شده و رعایت الزامات این مرحله از قرعه‌کشی صورت گرفت، نتایج قرعه‌کشی مرحله نهم سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک انصار، اسامی برندگان خوش‌اقبال نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار از طریق پورتال رسمی بانک انصار بخش خدمات ویژه- نتایج قرعه‌کشی اعلام‌ شد و واجدان شرایط شرکت در قرعه‌کشی این مرحله می‌توانند با مراجعه به این پورتال و با واردکردن شماره مشتری خود در قسمت نتایج قرعه‌کشی به این اسامی دسترسی پیدا کنند.  

جوایز این دوره  شامل ۱۱۰ جایزه هزار میلیون ریالی، ۱۱۰ کمک‌هزینه خرید صنایع‌دستی هریک به ارزش ۲۵ میلیون ریال، ۱۱۰ کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش ۱۵ میلیون ریال و هزاران جایزه نقدی هریک به ارزش ۵۰۰ هزار ریال است.

همچنین یادآوری می‌شود که سپرده‌گذاران محترم می‌توانند با حفظ موجودی و یا افزایش آن، از امتیازات ویژه این بانک در مراحل بعدی قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک انصار قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران