Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 14 رأس گاو فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه کامیون و 4 دستگاه دوربین دید در شب خارجی و قاچاق توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، داود علی بخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف دام قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در راستای شناسائی و برخورد با افرادی که بدون دریافت مجوز قانونی اقدام به خرید و فروش احشام می‌کنند، این موضوع در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، به یک دستگاه خودروی کامیون به رانندگی یک نفر مشکوک شده و بلافاصله نسبت به متوقف کردن آن با هماهنگی مقام قضائی اقدام کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با بررسی دقیق مدارک و بازرسی از این کامیون تعداد 14 رأس گاو فاقد مجوز قانونی کشف شد.

وی به ارزش ریالی این محموله اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی دام قاچاق کشف شده 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد و با تشکیل پرونده فرد متهم تحویل مراجع قانونی شد.

علی بخشی در ادامه تصریح کرد: تقید و اهتمام به اجرا و احترام به قانون می‌تواند چاره‌ساز بسیاری از مشکلات امروز جامعه محسوب شود .

وی ادامه داد: طی یک عملیات ضربتی و منسجم  دیگر توسط مأموران پلیس اطلاعات، تعداد 4 دستگاه دوربین دید در شب خارجی و قاچاق  کشف، متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد:اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار در برخورد قانونی با افراد قانون‌شکن سرلوحه کار پلیس ملایر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲ هزارقوطی اکتان بنزین قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری مهدی‌آباد تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود. 

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

مردم نگران تامین بنزین نباشند

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل تعداد 12000 عدد قوطی اکتان بنزین 250 میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: کالای قاچاق ضربه به اقتصاد کشور می‌زند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف انواع دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق