Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:21:52 GMT

«یادهای پراکنده» رنگ موسیقی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۵۶۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، «یادهای پراکنده» عنوان اولین اثر مستقل صبا علیزاده نوازنده و آهنگساز جوان موسیقی ایرانی است که ساعت ۱۸ روز جمعه بیست و پنجم آبان ماه در خانه موزه بتهون رونمایی می شود.

این آلبوم در فضای موسیقی الکترونیک و الکترو-آکوستیک ساخته شده و شامل  ۱۰ قطعه است که هریک روایتگر داستانی متفاوت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خونین شهر»، «رویا»، «رنگ‌ها مرا در تهران بافتند»، «من رو یادت موند؟»، «مرثیه‌ای برای آب»، «خاطرات پراکنده»، «بن بست لادن»، «تب»، «سلام بر خاک» و «سیّال» قطعات اولین آلبوم مستقل صبا علیزاده را تشکیل می دهند.

صبا علیزاده درباره محور شکل‌گیری آلبوم «یادهای پراکنده» می گوید: قطعات این آلبوم تابلوهای متمایزی هستند که یک نقاش مشترک دارند بنابراین اگرچه سازبندی، رنگ‌بندی و قاب‌بندی آنها متفاوت است اما روحیه کلی کار یکسان است.

خبر رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» در حالی منتشر می شود که ویدیوی قطعه «بن‌بست لادن» ساخته بهزاد شهروان امروز منتشر شد.

آیین رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» که از سوی «کارگاه نوفه» منتشر شده و پخش آن نیز برعهده موسسه «نشر و پخش جوان» بوده، روز جمعه ۲۵ آبان‌ ماه، ساعت ۱۸ تا ۲۱ در خانه موزه بتهوون به آدرس کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره ۶۹ (نبش کوچه یازدهم) برگزار می شود.

کد خبر 4455336 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم کوتاه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران هالیوود سینمای مستند فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی سریال ایرانی موسیقی ایرانی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آلبوم دل انگیز برای طرفداران BMW

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی WWE از فیلم مستندی جدید درباره بری وایت فقید+ عکس
  • ساری آقجیک یا دامن کشان با صدای آراز داره منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد
  • «ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • انتشار یک کتاب موسیقایی در روزهای پایانی سال
  • یک آلبوم چشم نواز برای طرفداران BMW
  • یک آلبوم دل انگیز برای طرفداران BMW