Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:16:47 GMT

مدل موهای زنانه ای که همیشه مد روز است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۶۶۸

مدل موهای زنانه ای که همیشه مد روز است

رکنا: این مدل موها برای زنان در هر گروه سنی هیچ گاه از مد نمی افتند.

 از آنجا که مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، مدل موی را نیز باید با دقت فراوانی انتخاب کرد. اما چه مدل مویی به صورت ما می آید؟ برخی از خانم ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند تمام مدل ها را انتخاب کنند در حالی که برخی دیگر دوست دارند موهایشان را به یک مدل خاص بزنند و همیشه روی مد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم به دنبال مدل مویی هستید که همیشه روی مد است، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

پیکسی

مدل موی پیکسی مدلی ست که هر خانمی جرات آن را ندارد. از تیلور هیل و آن هاتاوی بگیرید تا اسکارلت جوهانسون و میشل ویلیامز، اکثر ستاره ها مدل موی بسیار کوتاه پیکسی را امتحان کرده اند و این مدل به بیشتر آنها می آید. شما هم اگر به دنبال مدل مویی خاص و جذاب می گردید، شاید بهتر باشد جسارت به خرج داده و موهایتان را به این سبک کوتاه کنید.

موی کوتاه با چتری

اگر موهای کوتاهی دارید اما می خواهید به آن تنوع دهید، تنها راه شما گذاشتن چتری ست. ستاره هایی چون کریس جنر یا رابین رایت علاقه خود را به این مدل ثابت کرده اند. این مدل مو برای افرادی مناسب است که تار موی نازکی دارند، از این رو که با گذاشتن چتری موهایشان حجیم تر دیده می شود. اگر با این شیوه همچنان از حجم موهایتان راضی نبودید، موهایتان را هایلایت کنید. با ایجاد سایه روشن، حجم موهایتان نیز بیشتر به چشم خواهد آمد.

کوتاه تا روی شانه

این که می گویند سادگی همیشه روی مد است، راست گفته اند و این موضوع حتی برای مدل مو نیز صادق است. اگر موهای صافی دارید، می توانید آنها را تا روی شانه کوتاه کنید و از این که همیشه روی مد و توی چشم باشید، لذت ببرید. برای این که موهایتان یکدست به نظر رسد، کمی به آن روغن یا حالت دهنده مو بزنید تا پف نکند. در صورت علاقه می توانید به این مدل چتری نیز اضافه کنید.

قارچی

این مدل برای خانم هایی که از موی بلند خوش شان نمی ‌آید و در عین حال مدلی شیک و فانتزی می ‌خواهند مناسب است. البته این مدل برای افرادی که گردن های بلند و صورت هایی کشیده دارند توصیه می شود، نه خانم های چاق با گردن های کوتاه چون آنها را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد. در این مدل مو، موهای پشت سر از زیر کاملا کوتاه شده و روی موها تا وسط گوش و دقیقا مثل قارچ یکدست در اطراف سر با کمی چتری زده خواهد شد.

تکه ای

یکی دیگر از مدل موهایی که همیشه طرفدار دارد، موی موی تکه ای ست. علاوه بر روی مد بودن، این مدل به پرپشت نشان دادن موهایتان نیز کمک می کند. با این مدل مو شما می توانید مدل های مختلفی را امتحان کنید و هر روز به یک شکل باشید. این مدل هیچگاه از مد نمی افتد و برای خانم هایی پیشنهاد می شود که عاشق تنوع و رسیدگی به خود هستند. حتما لازم نیست که موهایی صاف داشته باشید، موهای حالت دار نیز برای این مدل بسیار مناسب است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس جزییات اعدام یک سگ در رشت پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه مدل مو چاق زنان مد مدل زنانه موها عکس روزنامه فیلم ایران جوان خودرو دختر زن سرقت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟

اگر از خشکی پوست رنج می‌برید و به دنبال راهی برای جلوگیری از التهاب و تحریک پوست هستید، مدت زمان استحمام خود را به حداقل برسانید.

دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم.

فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید.

سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • (ویدئو) شتر موهای سر یک زن را کند و خورد!
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس