Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

رویداد۲۴ در تصویب نامه هیات وزیران که به امضای اسحاق جهانگیری؛ ‌معاون اول رییس جمهور رسیده و توسط مرکز پژوهش های مجلس منتشر شده، خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸.۰۲ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱ـ سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سایر صندوق ها که مجموع پرداختی ماهیانه به آنها کمتر از سی میلیون ریال است، کمک جبرانی از طریق حساب های بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز کند.

۲ـ منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل مصوبه دولت در خصوص طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه تامین می شود.

۳ـ مسئولیت و چگونگی اجرای این تصویب نامه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور است.

 حسن روحانی؛ رییس جمهور نیز روز گذشته بعد از پایان جلسه سران قوا گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی خود را در ماه آبان به افرادی که در فشار بیشتری هستند، پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد که تا پایان سال جاری نیز در چندین نوبت بسته های حمایت غذایی به اقشارآسیب پذیر و مردم پرداخت خواهد شد تا بتواند مقداری از فشارهای اقتصادی را جبران کند. رییس جمهور همچنین اعلام کرد که در بودجه سال آینده برای حقوق و دستمزد نیز تدابیری اتخاذ شده که تا حدی بتواند مشکلات اقتصادی را جبران کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تصویب نامه برنامه و بودجه حسن روحانی اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد