Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری ورزشی صبح زاگرس به منظور اطلاع رسانی از اخبار و پروژه های ورزشی استان منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نفل از سفیردنا؛ بسته ویژه خبری ورزشی صبح زاگرس به منظور اطلاع رسانی از اخبار و پروژه های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد منتشر شد.

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

احداث هشت پروژه ورزشی از محل هدایایی خاص وزارت نفت درشهرستان گچساران

 

 

 

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :هشت پروژه ورزشی از محل هدایایی خاص وزارت نفت در شهرستان گچساران در دست احداث است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از دست ساخت هشت پروژه ورزشی در شهرستان گچساران از محل هدایای خاص وزارت نفت خبر داد.   علوی با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت و پیگیری تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توسعه زیر ساخت های عمرانی و ورزشی در استان و مناطق محروم یکی از اهداف دولت تدبیر و امید است و در این راستا اقدامات خوب و ومهمی در کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست .   مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود :احداث هشت پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی ،استخر ،چمن مصنوعی و زمین های فوتبال در شهرستان گچساران در دست احداث می باشد و امید است با تخصیص اعتبارات در اسرع وقت افتتاح و تحویل جامعه ورزش این شهرستان شود.   مدیر ارشد ورزش و جوانان استان در خصوص این هشت پروژه اظهار داشت: سالن ورزشی بانوان سرآبننیز با اعتبار 210میلیون تومان ،سالن ورزشی بانوان ناصر آباد با اعتبار 300 میلیون تومان ،مجموعه ورزشی بانوان گچساران با اعتبار 150 میلیون تومان ،زمین چمن پاکوه گچساران با اعتبار 153میلیون و 400 هزار تومان ،زمین چمن جهاد آباد با اعتبار 195میلیون تومان ،زمین چمن روستای پشه کان ،زمین چمن چهار بیشه و سالن ورزشی اسلام آباد گچساران با اعتبار 300میلیون تومان از مهمترین طرح های ورزشی در دست ساخت و احداث در شهرستان گچساران است.   علوی تصریح کرد :در استان 27 پروژه ورزشی از محل هدایایی خاص وزارت نفت در شهرها و مناطق محروم استان توسط دفتر فنی و مهندسی در دست احداث می باشد که جا دارد از حمایت ها و پیگیریهای شورای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ارتقای زیر ساخت های عمرانی ورزش استان تقدیر کرد .      

رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

یاسوج میزبان المپیاد هاکی دختران کشور است

 

گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان از میزبانی شهر یاسوج در المپیاد دختران کشور خبر داد.

شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت: با موافقت فدراسیون هاکی کشور ،شهر یاسوج میزبان المپیاد دختران هاکی کشور است.   گشتاسبی نیا افزود:این رقابتها از یک الی پنجم آذر ماه در شهر یاسوج و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد .   رئیس هیات هاکی استان از حضور بانوان متولد 1382 ،1383،1384و 1385 در این المپیاد خبر داد و افزود :هنوز تیم های شرکت کننده در این مسابقات از طرف فدراسیون مشخص نشده ،ولی حضور 9 الی 12 از استانهای سراسر کشور در این المپیاد قطعی شده است.   این مقام مسئول ضمن تشکر از حمایت فدراسیون و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در میزبانی این مسابقات به شهر یاسوج از برگزاری توریمنت سه جانبه هاکی در بخش بانوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع رئیس فقید فدراسیون هاکی کشور در یاسوج خبر داد و بیان داشت :این رقابت با حضور تیم های هاکی یاسوج ،گچساران و اصفهان و از 23 لغایت 25آبانماه برگزار خواهد شد .   گشتاسبی نیا از تمرینات خوب و منظم تیم هاکی بانوان استان برای حضور پرقدرت در رقابتهای لیگ برترهاکی بانوان کشور خبر داد و گفت :برای حضور در رقابتهای لیگ برتر هاکی بانوان کشور در حال حاضر دو تیم در دو شهر یاسوج و گچساران روزانه زیر نظر مربیان مجرب این هیات در حال تمرین است و قطعا امسال تیم هاکی بانوان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی لیگ برتر هاکی بانوان کشور خواهد بود.        

علوی خبر داد:

ساماندهی هیات های استانی یکی ازاولویت های مهم ورزش و جوانان است

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :یکی از اولویت مهم ما ،ساماندهی هیات های استانی است.

سید محمد تقی علوی با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت: برگزاری مجامع استانی و سرو سامان دادن به هیات های ورزشی از مهمترین اولویت های ورزش استان است. علوی از برگزاری هشت مجمع انتخابات هیات های استانی در سال جاری خبر داد و بیان داشت: از ابتد ای سال جاری با حضور مسئولین فدراسیون ها ،مجمع انتخابات هیات های بدمینتون، رزمی ،بولینگ و بیلیارد ،والیبال ،ووشو ،اسکیت ،کاراته و تنیس روی میز برگزار شده و انشاالله تا دو ماه آینده مجامع هیات های که بدون رئیس می باشند برگزار خواهد شد .   مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود:مراحل قانونی ثبت نام هیات های استانی با هماهنگی فدراسیونهای مربوطه انجام شده و انشاالله در اسرع وقت و با اعلام قبلی فدراسیونها مجامع انتخاب این هیات ها برگزار خواهد شد .   مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجامع انتخابات هیات های شطرنج ،بسکتبال ، ناشنوایان ،نابینایان و کم بینایان ،جانبازان و معلولین ،تیرو کمان ،کشتی ، اسکی ، فوتبال و اسکواش در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت:برگزاری مجامع انتخابات این هیات منوط به اعلام قبلی فدراسیونها می باشد ودستگاه ورزش و جوانان استان در برگزاری این مجامع هیچ مشکلی ندارد.   گفتنی است کهگیلویه وبویراحمد دارای 46 هیات فعال استانی است .        

در هفته ی پنجم لیگ برتر هندبال مردان کشور بدست آمد :

یک پیروزی، یک شکست برای نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ برتر

     

یک پیروزی و یک شکست در هفته ی پنجم لیگ برتر هندبال مردان کشور برای دو نماینده استان بدست آمد.

دو تیم فراز بام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران د ر هفته ی پنجم لیگ برتر مقابل حریفان صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.   در هفته ی پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در شهر سبزوار به مصاف تیم سربداران این شهر رفت و با نتیجه 29بر 23 این تیم را شکست داد.   تیم هندبال فراز بام دهدشت با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال مردان کشور قرار گرفت.   تیم هندبال فراز بام دهدشت در هفته ی ششم این رقابتها روز پنج شنبه 24 آبانماه و از ساعت 16 در سالن هندبال شهید باهنر شهر دهدشت پذیرای تیم قدرتمند ذوب اهن اصفهان میرود.   نفت و گاز گچساران دیگر نماینده استان در این رقابتها در سالن پد خندق شهر گچساران میزبان تیم مس کرمان بود و در پایان با نتیجه 32 بر 25 مغلوب تیم کرمانی شد.   نفت و گاز گچساران در هفته ی ششم این مسابقات در سبزوار مهمان تیم سربداران این شهر است.    

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم