Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس انجمن صنايع همگن نيرو محرکه و قطعه سازان کشور اعلام کرد: با توجه به تعليق فعاليت هاي رنو در ايران، اين انجمن براي تامين قطعات مورد نياز خودروهاي ساندرو، ال 90 و غيره آمادگي دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، چند روز پيش مديرعامل سايپا درباره تکليف خودروهاي ساندرو پيش فروش شده با توجه به تعليق فعاليت هاي رنو در ايران گفت: اکنون تعهدات شرکت به مشتريان بيش از قطعات منفصل (سي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کي.دي) موجود در انبارهاست.
«محمدرضا سروش» تاکيد کرد براي حفظ منافع مشتريان طرحي را براي تامين قطعات ساندرو پيش بيني کرده ايم اما هنوز اين طرح به جمع بندي نرسيده است و اگر به نتيجه نرسيم خودروهاي ديگر را جايگزين اين محصول مي کنيم.
به گفته وي، همه ثبت نام‌هاي ساندرو مربوط به پيش از ارديبهشت 1397 است.
در اين پيوند، رييس انجمن صنايع همگن نيرو محرکه و قطعه سازان کشور اعلام کرد قطعه سازان ايراني قادر به تامين قطعات مورد نيازند.
«محمدرضا نجفي منش» امروز در گفت و گو با ايرنا يادآوري کرد: شرکت رنو به طور موقت از ايران خارج شده و حتي نيمي از نيروهاي خود را در ايران نگه داشته است و از بقيه کارکنان خود در ساير سايت هاي توليد رنو در جهان استفاده مي کند.
وي افزود: تهديد پيش آمده از تحريم ها و تعليق فعاليت هاي رنو در ايران، در حقيقت يک فرصت براي صنعت قطعه سازي کشور است و در اين زمينه پيشنهاد خود را درباره تامين قطعات خودروهايي نظير ساندرو و ال 90 اعلام کرده ايم.
اين مقام صنفي به تجربه مشابهي در دهه 70 و ساخت قطعات پيکان 1600 اشاره کرد و گفت: در آن زمان که نقشه راه و امکانات لازم را نداشتيم، کار راحت نبود و بر پايه سعي و خطا پيش رفتيم اما در نهايت «توانستيم».
وي تاکيد کرد امروز در مقايسه با دهه 70 از معلومات و اطلاعات بيشتري برخوردار بوده، بيش از سه هزار و 500 واحد دانش بنيان داريم و بيش از يک هزار و 500 واحد قطعه سازي در کشور فعاليت مي کنند.
نجفي منش اعلام آمادگي کرد اگر گروه سايپا موافقت کند، قطعه سازان و واحدهاي دانش بنيان به ارائه پيشنهادهاي خود بپردازند تا به داخلي سازي قطعات کمک شود.
وي گفت: از آنجا که رنو ناخواسته و از روي اجبار از ايران خارج شده است، مشکلي بابت برند رنو نيز پيش نمي آيد.
به گزارش ايرنا، امروز شرکت پارس خودرو اعلام کرد مشترياني که قصد تبديل خودروهاي ثبت نامي خود را دارند از اول آذرماه مي توانند براي جايگزيني تعهدات انواع ساندرو با 2 دستگاه خودرو- يک دستگاه از گروه پرايد (131/151) و يک دستگاه از گروه تيبا (تيبا/ تيبا2/ ساينا)- اقدام کنند.
موعد تحويل يک دستگاه بهمن 1397 به بعد با قيمت زمان تحويل محصول رنو و يک دستگاه آذر 1398 با قيمت روز است.
همچنين مي توان خودروهاي ال 90 و پارس تندر را با يک دستگاه خودرو از گروه پرايد يا تيبا با موعد تحويل بهمن 1397 به بعد تعويض کرد.
اقتصام*3065*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر هدایت الله عبدی زاده گفت: باتوجه به مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در زمینه ناوگان حمل و نقل بیمار، ۵ دستگاه آمبولانس با حمایت و همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونت درمان، خریداری و به مراکز نیازمند تحویل داده شد.


وی افزود: این آمبولانس‌ها هایلوکس تیپ یک و از برترین‌ها آمبولانس‌ها هستند.


دکتر عبدی زاده می‌گوید: برای خرید این تعداد آمبولانس با ویژگی‌های یادشده، حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله 
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد