Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی از دستگیری سارقانی خبر داد که در محدوده دریاچه چیتگر خودروی شهروندان را سرقت می‌کردند. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ اجتماعی پلیس حوادث نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ مراد پیروندی با اعلام خبر بازداشت سارقان خودرو در غرب تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور شهروندان در ایام پایانی هفته در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری منطقه 22، واحدهای گشتی این کلانتری به صورت ویژه درباره پوشش انتظامی این مناطق اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 181 عوارضی خاطرنشان کرد: در تعطیلات پایان هفته گذشته یکی از واحدهای گشتی خودرویی در محدوده دریاچه چیتگر حین گشت‌زنی فردی را مشاهده کردند که با استفاده از یک ابزار مشغول باز کردن در خودروی پراید پارک شده در محل بود که بلافاصله مأموران وارد عمل شدند.

وی افزود: فرد مذکور پس از مشاهده پلیس با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی (دارای سرقت در استان البرز) اقدام به فرار کرد که مأموران ضمن تعقیب و گریز در بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه آزادگان و تیراندازی به سمت تایر خودرو موفق به دستگیری سارقان (دو مرد 30 و 32 ساله) شدند. 

پیروندی تصریح کرد: افراد دستگیرشده که هر دو دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و محتویات خودرو هستند در بدو دستگیری به جرم خود درباره سرقت خودرو اقرار کرده و انگیزه خود از این کار را تأمین هزینه اعتیاد خود اعلام کردند. 

وی ادامه داد: متهمان بیشتر در روزهای پایان هفته که تراکم خودروهای پارک شده در حوالی دریاچه زیاد است با خودروی سرقتی به آنجا مراجعه و نسبت به سرقت لوازم خودرو اقدام کردند. 

کشته‌شدن پسر جوان در نزاع پارک گلزار

رئیس کلانتری 181 عوارضی با اشاره به اعتراف سارقان به 10 فقره سرقت، یادآور شد: متهمان برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی اعزام شدند.

وی از شهروندان خواست به هنگام مراجعه به اماکن تفریحی منطقه، حین پارک خودروها از به قراردادن پنل، مدارک و اشیای گران بها داخل خودرو اجتناب کنند.

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار

همشهری آنلاین- حوادث: چند روز قبل متصدی آرایشگاهی زنانه در آذربایجان شرقی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه‌ای که در آنجا اتفاق افتاده بود خبر داد. آنطور که این زن می‌گفت ۲ مرد نقابدار به زور وارد آرایشگاه شده و با تهدید جواهرات او و مشتریانش را سرقت کرده بودند.

این زن درباره آنچه که اتفاق افتاده بود به ماموران گفت: زمانی که این حادثه اتفاق افتاد من و همکارم و چند نفر از مشتریان در آرایشگاه بودیم. ما مشغول انجام کارهای‌مان بودیم که ناگهان در باز شد و ۲ مرد که چهره‌های‌شان را پوشانده بودند وارد شدند. آنها که چاقو در دست داشتند شروع به تهدید کردند که مبادا داد و فریاد کنیم. آنها من و همکارم را کتک زدند و به زور طلا و جواهرات مان را گرفتند. سارقان خشن همچنین به سراغ مشتریان‌مان هم رفتند و با تهدید اموال آنها را هم زورگیری کردند. حضور آنها در آرایشگاه حدود ۱۵ دقیقه طول کشید و در نهایت با سرقت هرچه طلا و جواهر که داشتیم از آنجا فرار کردند. آنطور که مالباختگان می‌گفتند در این سرقت جواهراتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان سرقت شده بود.

سارقان در شرایطی فرار کرده بودند که در هنگام خروج نقاب یکی از آنها کنار رفته و متصدی آرایشگاه توانسته بود بخشی از چهره یکی از آنها را ببیند و اطلاعاتی که او درباره این سارق در اختیار پلیس قرار گرفت به اولین سرنخ برای پلیس تبدیل شد.

همین سرنح کافی بود تا افسران پلیس آگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از متهمان را شناسایی کنند. آنها در ادامه مخفیگاه او را محاصره کرده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش جواهرات مسروقه را کشف کنند. با وجود کشف جواهرات سرقت شده از آرایشگاه زنانه باز هم متهم دست داشتن در این سرقت را انکار می‌کرد. با این وجود بازجویی‌ها از وی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام وی ضمن اعتراف به سرقت، همدست خودش را نیز به پلیس معرفی کرد. در این شرایط بود که دومین متهم نیز دستگیر شد.

تحقیق از دستگیرشدگان نشان می‌داد که همسر متهم ردیف اول نیز همدست آنها است. این اولین مرتبه‌ای نبود که آنها از آرایشگاههای زنانه سرقت می‌کردند. شگرد اعضای این باند به این شکل بود که ابتدا زن جوان به بهانه آرایش به آرایشگاهها می‌رفت و به بررسی وضعیت آنها می‌پرداخت. اگر در آنجا مشتریانی با طلا و جواهر حضور داشتند و امکان سرقت از آنجا وجود داشت در ادامه ۲ سارق با نقاب وارد می‌شدند و با تهدید چاقو و قمه نقشه سرقت را عملی می‌کردند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اعلام جزئیات این سرقت گفت: ارزش جواهرات مسروقه از آخرین آرایشگاه زنانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. او ادامه داد: هم اکنون ۳ متهم با قرار قانونی در بازداست به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

کد خبر 846042 برچسب‌ها سارق - سرقت آرایشگاه حوادث ایران

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت