Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری عصر یکشنبه در دوازدهمین کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد، گفت: متأسفانه آن‌چنان‌که باید به کنترل بازار در نهاوند پرداخته نشده است.

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی از وضعیت بازار و نرخ‌گذاری‌ها، گفت: مردم از نحوه عملکرد مسئولین ذی‌ربط گلایه دارند چراکه وظیفه خود را به‌درستی انجام نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد ناصری بابیان اینکه متولیان امر اگر عنوان خدمت ندارند مسئولیت خود را رها کنند، اظهار کرد: در بحث کنترل بازار نیازمند ورود همه‌جانبه هستیم لذا در این خصوص علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج باید از اعضای افتخاری نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی قیمت‌ها در هر بخش در ابعاد مختلف به عهده بخشداران است اما به این معنا نیست که اداره صنعت و معدن از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، گفت: دهیاران ظرفیت بسیار قدرتمندی در بخش‌ها هستند لذا باید در این حوزه بکار گیری شوند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت موظف است طی یک هفته برنامه‌ریزی دقیقی در راستای کنترل بازار انجام دهد تا تغییرات محسوس در بازار مشهود باشد.

در ادامه بیژن ترابیان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند در خصوص ساماندهی نرخ کرایه‌های روستاهای بخش‌های مختلف گفت: تاکنون نرخ کرایه سواری‌های مسافربر شخصی در مسیرهای نهاوند به کوهانی ۱هزار تومان، جهان‌آباد۱ هزار ۳۰۰، شعبان ۱ هزار ۵۰۰ و دانشگاه آزاد نهاوند که در حوزه بخش مرکزی قرار دارند ۱ هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه این نرخ کرایه مینی‌بوس‌های مسافربر فعال در این خطوط قطعی نشده است، گفت: کرایه‌های اعلام‌شده در بحث سواری‌ها با توجه به پیشنهاد شورای روستاها به بخشداری مربوطه و انعکاس آن به اداره صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته‌شده است.

ترابیان اظهار کرد: مسافران محترم در صورت مشاهده دریافت وجه بیش از نرخ‌های اعلام‌شده هرگونه تخلف را به همراه شماره پلاک خودرو به بخشداری‌های و اداره صنعت معدن ارجاع دهند.

وی در پایان از اعمال کرایه‌های نرخ حمل‌ونقل مسافربرهای روستایی در خطوط مختلف خبر داد و گفت: کرایه‌های جدید سایر روستاها بعد از پیشنهاد شورای روستا به بخشداری‌ها و مصوب شدن در کارگروه تخصصی تنظیم بازار اعلام خواهند کرد.

کد خبر 4455377

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار نهاوند نهاوند اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی