Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه حضور تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در تهران می توان به دیدار زیکو، ستاره سابق برزیلی فوتبال جهان به همراه لئو سیلوا و سرجینیو، دو بازیکن برزیلی تیم کاشیما با لئوناردو پادوانی بازیکن پیشین استقلال که همچنان با مصدومیت شدید دست و پنجه نرم می کند، اشاره کرد.

زیکو که سابقه بازی و مربیگری در تیم کاشیما را هم دارد و هم اکنون نیز بعنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه فعالیت می کند، به همراه دو بازیکن برزیلی دیگر این باشگاه با پادوانی دیدار کردند و پیگیر وضعیت سلامت و درمان وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادوانی فصل گذشته و در جریان دیدار استقلال مقابل فولاد اهواز از ناحیه جمجمه و گردن دچار آسیب دیدگی شد و به صورت اورژانسی در اهواز تحت جراحی قرار گرفت و تاکنون نیز سلامت خود را باز نیافته و مراحل درمانش را پیگیری می کند. 

کد خبر 4455372 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: پادوانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی فدراسیون کشتی وینفرد شفر تیم فوتبال سایپا تهران ورزشگاه آزادی مسابقات قهرمانی جهان رسول خادم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید