Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب در این استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی آن به طور تأثیرگذاری در استان برپا می شود.

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز یکشنبه در نشست کارگروه برپایی نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در یاسوج اظهار داشت: این نمایشگاه 12 تا 22 بهمن امسال در شهر یاسوج برپا خواهد شد و تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز در آن عملکرد چهل ساله خود در زمینه های مختلف را در معرض دید عموم قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مکان برپایی این نمایشگاه در شهر یاسوج به زودی و پس از بررسی های لازم تعیین و اعلام می شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لحاظ کردن تمامی جوانب امر در برپایی این نمایشگاه به ویژه مکان یابی مناسب، رعایت مسائل ترافیکی و دسترسی آسان بازدیدکنندگان ضروری است.
فیلی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه همراه با پویایی، شادابی و متناسب با ذائقه قشرهای مختلف مردم از جمله نسل جوان بوده و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نیز در آن اجرا شود.
وی خواستار استفاده از ابزار هنر و بکارگیری روش های جذاب و خلاقانه در برپایی این نمایشگاه به منظور افزایش هر چه بیشتر میزان استقبال بازدیدکنندگان از آن شد.
فیلی بر لزوم برنامه ریزی های لازم و فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا دهه نخست دی ماه امسال برای برپایی باشکوه و در خور شأن این نمایشگاه تأکید کرد.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تعامل و همکاری لازم برای برپایی مطلوب ابن نمایشگاه باید امکانات و تجهیزات خود را نیز بسیج کنند.
فیلی گفت: تعداد غرفه های مورد نیاز هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه به زودی مشخص و اعلام شود.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات میدانی گسترده در مورد زمان و مکان برپایی این نمایشگاه انجام و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به پوشش خبری مناسب آن کنند.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب برپايي نمايشگاه كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.  لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

دیگر خبرها

  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل