Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با صدور احکام جداگانه از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام "رستم ممی‌زاده "و حجت الاسلام "سید تقی امیرفاطمی" به ترتیب به عنوان مسئولان دفاتر در سپاه نواحی شهرستان های بناب و اهر منصوب شدند.

آیین تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه اهر، امروز با حضور حجت‌ الاسلام "کاملی فر" مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت ‌الاسلام سید تقی امیرفاطمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به‌ عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه اهر معرفی شد، وی پیش از این عهده‌دار مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آذرشهر بود.

جمهوری اسلامی در اوج فشار و تحریم همچنان عزتمند و با اقتدار است

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در مراسم معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه اهر با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر اظهار کرد: تاریخ به ما یاد داده که در هر جامعه‌ای اتحاد و وحدت داشته و با همدلی و وحدت از رهبران دینی تبعیت پذیری داشتند آن جامعه عزیز و عزتمند بوده است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و فشار و تحریم و زورگویی دشمنان همچنان عزیز، عزتمند و با اقتدار است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در دین و تقوا می‌توان نتیجه آن را در حل معضلات و مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی مشاهده کرد.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ادامه داد: در اوج فشارها و تحریم‌ها و در سایه اعتمادبه‌نفس و خودباوری توانستیم به دستاوردها و پیشرفت‌ها دست‌یابیم ولی با بی‌تأثیر کردن تحریم‌های اقتصادی، آمریکا بار دیگر از ملت ایران سیلی می‌زنیم.

کاملی‌فر تاکید کرد: وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان نقطه شکستی برای دشمنان است چون دشمنان در سایه اتحاد نمی‌توانند توطئه‌ها و اهداف خود عملی کنند.

وی با اشاره به توهین اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری خارجی یادآور شد: وزیر امور خارجه آمریکا سعی دارد تا تسلیم شدن در برابر آمریکا را از طریق رسانه‌ها به ملت ایران القاء کند و از طرفی هم برای مقابله با ملت ایران به لحاظ اینکه راهی ندارد تحریم‌های مختلفی را اعمال می‌کند.

کد خبر 4455363

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب سپاه پاسداران شهرستان اهر اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد