Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،طی مراسمی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از مدال آوران تیم نمین سرامیک اردبیل در اوپن مینی گلف آسیایی 2018 تایلند تجلیل به عمل آمد.

تیم مینی گلف نمین سرامیک اردبیل در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در سه بخش استروک پلی، مچ پلی و میکس پلی در اوپن آسیایی 2018 تایلند شرکت کرده و به یک نشان طلا، یک نقره و 4 برنز دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کل هزینه های این تیم توسط علی رستمی مدیرعامل شرکت نمین سرامیک به عنوان اسپانسر مینی گلف استان اردبیل پرداخت شده است ساعد مولایی مدال طلا و طه مولایی مدال نقره مچ پلی اوپن مینی گلف آسیایی 2018 تایلند را به خود اختصاص دادند، تیم های بانوان و آقایان ایران و لیلا حسینی در انفرادی زیر 18 سال بانوان استروک پلی به مدال برنز دست یافتند و تیم متشکل از معصومه نوحی و ساعد مولایی هم عنوان سوم و مدال برنز بخش میکس پلی را کسب کرد.

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از مدال آوران تیم نمین سرامیک اردبیل در مینی گلف اوپن آسیایی 2018 تایلند گفت: استان اردبیل مهد پرورش قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در برخی رویدادهای بین المللی بوده و این عزیزان همگی مایه افتخار استان هستند. حالا مدال آوران مینی گلف نمین سرامیک هم با حمایت های مدیرعامل این مجموعه به جمع مدال آوران بین المللی استان پیوسته اند که نشان از پیشرفت قابل توجه مینی گلف در استان اردبیل دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند