Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمانپور در گفت و گو با خبرنگار  مهر با اشاره به آغاز بارش برف در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی کوهرنگ ضروری است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر محورهای شهرستان کوهرنگ لغزنده است.

فرماندار کوهرنگ بیان کرد: مسافرانی که قصد تردد از گردنه های کوهستانی این شهرستان از جمله عسلکشان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و. را دارند باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

فرماندار کوهرنگ بیان کرد:  هم اکنون راهداران در سطح شهرستان به حالت آماده باش هستند.

بارش برف در شهرستان کوهرنگ در حال حاضر آغاز شده است و به سرعت در حال سفید پوش کردن این منطقه است.

کد خبر 4455356

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • محور هراز مسدود است
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان