Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفته کتاب با اعلام این خبر گفت: رویکرد ما در این طرح، همچنان حمایت از کتاب‌های تالیفی است به طوری که کتاب‌های تالیف شده با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود و کتاب‌های ترجمه‌ای با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

نیکنام حسینی پور افزود: البته با این که ما در طرح تابستانه هم از این نوع تخفیف‌های فصلی داشته ایم، ولی استقبال از کتاب‌های تالیفی زیاد نبود، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص یارانه‌ای که به کتابفروشی‌ها اختصاص پیدا می‌کند، گفت: ما در این طرح، یارانه را به کتابفروشی‌ها می‌دهیم، اما در اصل حمایت ما از مصرف کننده است و با همین تخفیف‌ها سعی می‌کنیم که از خریداران کتاب حمایت کنیم.

دبیر ستاد هفته کتاب افزود: بدهی کتابفروشان که از تابستانه کتاب باقی مانده است تا ۲۴ آبان تسویه می‌شود.

طرح پاییزه کتاب، در ادامه تخفیف‌های فصلی خانه کتاب است که به خریداران تعلق می‌گیرد.

در این طرح قرار است تا خریداران و کتابفروشان به یک میزان مورد حمایت قرار بگیرند تا صنعت نشر چرخه اقتصادی مناسبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاییزه کتاب هفته کتاب کتابفروشی 24 آبان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون دبیر کل حزب‌الله: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید

به گزارش قدس آنلاین، شیخ«نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره تحولات مربوط به جنگ غزه اعلام کرد که امروز پروژه‌هایی تحت عنوان آتش‌بس موقت از سوی آمریکایی‌ها مطرح می‌شود که گاهی در آن از آتش‌بس ۳ مرحله‌ای صحبت می‌شود و گاهی به آن آتش‌بس ماه رمضان و گاهی آتش‌بس عید فطر می‌گویند و هدف از همه این مانورها، کنترل اوضاع فلسطین و منطقه بوده و دشمن اساسا به دنبال آتش‌بس نیست.

پروژه‌های آمریکایی-صهیونیستی برای آتش بس قابل اجرا نیستند

شیخ نعیم قاسم در جریان یک نشست سیاسی با علمای مسلمان اظهار داشت که ما می‌گوییم هر آتش‌بسی که شرایط حماس و مقاومت را در نظر نگیرد، نمی‌تواند به نتیجه برسد؛ زیرا پیشنهادی که آمریکایی‌ها برای آتش‌بس مطرح می‌کنند این است که به حماس و مقاومت می‌گویند بیایید برای چند هفته آتش‌بس کنیم و ما مقدار کمی به شما غذا بدهیم و شما ۴۲ اسیر اسرائیلی را آزاد کنید و ما هم چند اسیر فلسطینی را آزاد می‌کنیم و زمانی که این امور تمام شد مجددا جنگ را علیه مردم فلسطین از سر می‌گیریم.

وی افزود که چه کسی این پروژه را می‌پذیرد که کاملا در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است؟ آمریکا نیاز دارد وجهه خود را در این جنگ ترمیم کند و اسرائیل هم نیاز دارد بگوید که شماری از اسرای خود را آزاد کرد و بدین ترتیب در خلال این جنگ توانست به دستاوردی برسد. بر همین اساس ما تاکید می‌کنیم که پروژه‌های آتش‌بس به این شکلی که آمریکا و اسرائیل می‌خواهند هرگز اجرا نخواهد شد؛ حتی اگر ماه‌ها طول بکشد.

همه اهداف ایران در عملیات «وعده صادق» محقق شد

معاون دبیر کل حزب‌الله در ادامه تاکید کرد که در نهایت رژیم اشغالگر خسته خواهد شد و هرگز به هیچ پیروزی نمی‌رسد. بنابراین اگر صهیونیست‌ها اکنون تسلیم شوند خساراتشان کمتر خواهد بود و اگر تعلل کنند باید بهای سنگین‌تری بپردازند. در اینجا باید به چند نکته درباره موفقیت‌هایی که ایران در تقابل با اشغالگران کسب کرد اشاره کنیم:

-پاسخ مستقیم جمهوری اسلامی ایران از خاک این کشور ضد اشغالگران صهیونیست در داخل سرزمین‌های اشغالی، اقدامی بود که ایران نمی‌خواست از طریق آن وارد جنگ شود بلکه می‌خواست حدود و قواعد پاسخ خود را نشان دهد و بنابراین اقدام به انجام چنین عملیاتی کرد و اهداف آن هم محقق شد. ایران نشان داد که به دنبال جنگ نیست اما به هر تجاوزی پاسخ می‌دهد و این اتفاق هم افتاد.

-نکته مهمی که در عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد صهیونیست‌ها وجود دارد، ضربه زدن به پایگاه هوایی «نواتیم» دشمن صهیونیستی است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا اعلام کرد که این پایگاه دشمن را مورد هدف قرار داده است اما صهیونیست‌ها تلاش داشتند انکار کنند و با این وجود بعدا مجبور شدند اعتراف کنند پایگاه مذکور مورد هدف قرار گرفته و سپس برای توجیه شکست خود می‌گفتند که خسارت‌های جزئی به پایگاه وارد شده و ...

اما این سخنان صهیونیست‌ها هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا ایران گفت که من می‌خواهم این پایگاه را بزنم و نگفت که مثلا می‌خواهم ده یا چند نفر در این حمله کشته شوند یا چندین ساختمان تخریب گردد. ایران می‌خواست موشک‌های خود را به پایگاه مذکور دشمن برساند و همین اتفاق هم افتاد و نشان داد که برعکس صهیونیست‌ها، هرگز تاسیسات غیرنظامی و زیرساخت‌های اقتصادی را هدف قرار نمی‌دهد. ایران پایگاه هوایی دشمن صهیونیستی را در النقب هدف قرار داد و تنها به همین پایگاه ضربه زد و این یعنی هدفی که تهران از عملیات خود به دنبال آن بود محقق شد.

-نکته سوم این است که اگر ایران با دستش از فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری و با تعداد محدودی موشک و پهپاد دوربرد می‌تواند در یک بار همه این اهداف خود را محقق کند، پس اگر قرار بود به گونه‌ای دیگر عمل کند چه اتفاقی می‌افتاد؟

اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد

شیخ نعیم قاسم در ادامه به شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد که مشخص شد اسرائیل صرفا یک «ببر کاغذی» است و قدرت محافظت از خودش را ندارد و اگر کشورهای استکباری از آن حمایت نکنند لحظه‌ای هم دوام نمی‌آورد. ضعف و ناتوانی اسرائیل به اندازه‌ای است که آمریکا به تنهایی نمی‌تواند از این رژیم حمایت کند و علاوه بر آمریکا، فرانسه و انگلیس و آلمان و کل جهان استکباری برای محافظت از رژیم اشغالگر به میدان آمده‌اند اما با این وجود موفق نشدند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از غزه و کل مردم فلسطین گفت که آیا این منطقی است که مردم فلسطین در همسایگی ما در معرض نسل‌کشی باشند و ما هم مستقیما تحت تاثیر همه این تحولات قرار بگیریم و بدانیم که دشمن صهیونیستی درحال تجاوزگری ضد ماست و با این وجود کنار فلسطینی‌ها نایستیم؟ حمایت از فلسطین یک تکلیف واجب برای همه ماست.

این مقام حزب الله تصریح کرد که چگونه همه دنیا از آمریکا تا اروپا حق دارند کنار رژیم جنایتکار صهیونیستی بایستند اما مظلومان حق حمایت از یکدیگر را ندارند؟ نام این قانون چیست که آنها حق دارند و ما نداریم؟ آیا آنها چون کشورهای استکباری هستند چنین حقی را برای خودشان قائل می‌شوند؟ اگر این گونه باشد پس باید آنها یک سیلی بزرگ دریافت کنند تا حد خودشان را بدانند و ما اگر با هم متحد نشویم و مقابل دشمن نایستیم و از هم حمایت نکنیم در هیچ نبرد مقابل مستکبران پیروز نمی‌شویم.

وی در پایان اظهار داشت: در اینجا باید یک نکته مهم را روشن کنم، هیچ کس نمی گوید که سلاح‌های مقاومت معادل سلاح‌های اسرائیل، آمریکا و سایر متحدان آنهاست و من به شما می‌گویم اینکه دشمن سلاح‌های بیشتری دارد ۱۰۰ درصد درست است و آنها در سطح تجهیزات نظامی در شرایط بسیار بهتری هستند، اما آنچه که مقاومت را در برابر این دشمن غاصب، قوی می‌کند این است که مقاومت از عنصر مهم صبر و جهاد و شهادت و اراده آزادسازی برخوردار است و حق با ماست و ما در همه این عناصر بر دشمن برتری داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • معاون دبیر کل حزب‌الله: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد