Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی صلواتی به پرونده متهمان جاسوسان محیط‌زیستی رسیدگی می‌کند. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین آقاسی وکیل تعدادی از این متهمان گفت: شعبه ١٥ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست آقاى صلواتى مأمور رسیدگى به اتهامات وارده به فعالان محیط زیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنوز وقت رسیدگى تعیین نشده است. در دادگاه اگر متهم وکیل انتخاب و معرفى کند وکیل تسخیرى حق دخالت ندارد مگر اینکه قانون نادیده گرفته شود.

دلایل تغییر عنوان اتهامی متهمان پرونده جاسوسان محیط‌زیستیرهایی یکی از فعالان محیط زیستی از اتهام جاسوسیاتهام افساد فی‌الارض برای 5 متهم پرونده جاسوسان محیط‌زیستیگردشگری شکار، پوششی برای جاسوسی؟ادعای کلانتری درباره متهمان بازداشت‌شده در پرونده جاسوسی

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب موقت یک داروخانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در بازرسی‌ کارشناسان از یکی از داروخانه‌های تحت پوشش این دانشگاه با توجه به حضور نداشتن مسئول فنی داروخانه و با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر الزام حضور مسئول فنی در زمان ارائه خدمت دارویی ، با هماهنگی مرجع قضایی، داروخانه تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف وضعیت حضور مسئول فنی تعطیل و پرونده داروخانه به مرجع قضایی ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد
  • زنگ خطر برای خلیج فارس و دریای عمان به صدا درآمده است!