Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@06:40:15 GMT

پوشش بازی برگشت پرسپولیس تحسین AFC را برانگیخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۴۴۹۵

پوشش بازی برگشت پرسپولیس تحسین AFC را برانگیخت

همزمان با برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نماینده AFC، مرکز تولید و فنی و شبکه سه سیما را تحسین کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از معاونت سیما،‌ نماینده AFC در پایان بازی فینال باشگاه های آسیایی پوشش تصویری بازی برگشت دو تیم را حرفه ای خواند و تاکید کرد؛ پوشش تصویری شما با 18 دوربین کامل تر از تلویزیون ژاپن با 24 دوربین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اعلام رضایت فدراسیون فوتبال آسیا از نحوه پوشش تصویری این بازی گفت: در این بازی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی با به کارگیری 16 دوربین، 12 کانال اسلوموشن و یک کانال سوپر اسلوموشن حضور داشتند و براساس استانداردهای جهانی بازی با بالاترین کیفیت مخابره شد.

 

البته مرکز تولید و فنی سیما برای پوشش مسابقه 18 دوربین پیش بینی کرده بود اما طبق نظر نماینده AFC ، استفاده از 16 دوربین با کابل کشی بیش از  3 کیلومتر و بهره گیری از فیبرنوری موجود در استادیوم آزادی عملیاتی شد.

 

رییس مرکز تولید و فنی سیما افزود: از آنجا که یکی از شرایط میزبانی چنین مسابقات حساسی پوشش تصویری است، توانستیم با بهره برداری از امکانات موجود و علی رغم تحریم ها در پایان این رقابت با رعایت تمامی استانداردها به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

 

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران این مرکز گفت: در مسابقه فینال همکاران ما در مرکز تولید و فنی، شبکه سه و رپرتاژ و معاونت توسعه و فناوری رسانه با کار تیمی حرفه ای تخصص خود را به جهان نشان دهند.

 

رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش این بازی با صدای استریو را از دیگر ویژگی های پوشش این مسابقه دانست و اضافه کرد: پیش از آغاز مسابقه از طریق زیرنویس مردم را از پخش استریویی صدا مطلع کردیم و از آنها خواستیم تا گیرنده های خود را تنظیم کنند. به گونه ای که بینندگان این مسابقه خود را در ورزشگاه احساس کردند و لحظاتی شورانگیز را تجربه کردند.

 

شعبان پور در خصوص تفاوت تجربه پوشش لیگ والیبال قهرمانی جهان با مسابقه اخیر گفت: از نظر نوع رقابت، مساحت زمین و نحوه تصویربرداری در زمان میزبانی مسابقه والیبال از 10 دوربین استفاده شد. البته باید به خاطر داشت تنوع تصویر در زمین فوتبال به مراتب بیشتر و مساحت زمین بزرگ تر است، بنابراین متناسب با استانداردهای ابلاغ شده تعداد بیشتری دوربین درگیر کار شد.

 

وی نظارت کارشناسان AFC را یکی دیگر از ویژگی های این رقابت دانست و افزود: پوشش این رقابت برگی زرین در دفتر کاری رسانه ملی در مجامع بین المللی است و به زعم نماینده ناظر بازی ها پوشش تصویری مسابقه برگشت در تهران با 18 دوربین به مراتب حرفه ای تر از بازی رفت در ژاپن و با 24 دوربین بود.

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم شیراز بیرجند محمد جواد ظریف دونالد ترامپ کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد ایران و ژاپن پرسپولیس ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران، امشب شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه‌ در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سالهای اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و... می‌پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی واسطه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فصل اول این برنامه در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

کد خبر 6076894 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • انواع دوربین لامپی سیم ‌کارت خور
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست
  • محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین
  • پیش‌بینی کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم در استان بوشهر
  • مدیرعامل ملوان: در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!