Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده AFC در پایان بازی فینال باشگاه‌های آسیایی، پوشش تصویری بازی برگشت دو تیم را حرفه‌ای خواند و گفت:پوشش تصویری شما با ۱۸ دوربین کامل‌تر از تلویزیون ژاپن با ۲۴ دوربین بود.

مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اعلام رضایت فدراسیون فوتبال آسیا از نحوه پوشش تصویری این بازی گفت: در این بازی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی با به کارگیری ۱۶ دوربین، ۱۲ کانال اسلوموشن و یک کانال سوپر اسلوموشن حضور داشتند و براساس استاندارد‌های جهانی بازی با بالاترین کیفیت مخابره شد البته مرکز تولید و فنی سیما برای پوشش مسابقه ۱۸ دوربین پیش بینی کرده بود، اما طبق نظر نماینده AFC، ۱۶ دوربین با کابل کشی بیش از ۳ کیلومتر و بهره گیری از فیبرنوری موجود در استادیوم آزادی عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تولید و فنی سیما افزود: از آنجا که یکی از شرایط میزبانی چنین مسابقات حساسی پوشش تصویری است، توانستیم با بهره برداری از امکانات موجود و علی رغم تحریم‌ها در پایان این رقابت با رعایت تمامی استاندارد‌ها به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران این مرکز گفت: در مسابقه فینال همکاران ما در مرکز تولید و فنی، شبکه سه و رپرتاژ و معاونت توسعه و فناوری رسانه با کار تیمی حرفه‌ای تخصص خود را به جهان نشان دادند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش این بازی با صدای استریو را از دیگر ویژگی‌های پوشش این مسابقه دانست و اضافه کرد: پیش از آغاز مسابقه از طریق زیرنویس، مردم را از پخش استریویی صدا مطلع کردیم و از آنها خواستیم تا گیرنده‌های خود را تنظیم کنند به گونه‌ای که بینندگان این مسابقه خود را در ورزشگاه احساس و لحظاتی شورانگیز را تجربه کردند.

وی در خصوص تفاوت تجربه پوشش لیگ والیبال قهرمانی جهان با مسابقه اخیر گفت: از نظر نوع رقابت، مساحت زمین و نحوه تصویربرداری در زمان میزبانی مسابقه والیبال از ۱۰ دوربین استفاده شد البته باید به خاطر داشت تنوع تصویر در زمین فوتبال به مراتب بیشتر و مساحت زمین بزرگ‌تر است، بنابراین متناسب با استاندارد‌های ابلاغ شده تعداد بیشتری دوربین درگیر کار شد.

شعبان پور نظارت کارشناسان AFC را یکی دیگر از ویژگی‌های این رقابت دانست و افزود: پوشش این رقابت برگی زرین در دفتر کاری رسانه ملی در مجامع بین المللی است و به زعم نماینده ناظر بازی‌ها پوشش تصویری مسابقه برگشت در تهران با ۱۸ دوربین به مراتب حرفه ای‌تر از بازی رفت در ژاپن و با ۲۴ دوربین بود.

انتهای پیام/

 AFC پوشش تصویری بازی برگشت پرسپولیس-کاشیما را تحسین کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

 

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏