Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:59:35 GMT

لیگ‌یک/ پیروزی حسینی در اولین گام با اکسین

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۴۶۰۰

لیگ‌یک/ پیروزی حسینی در اولین گام با اکسین

تیم فوتبال اکسین البرز در روزی که مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می دید با یک گل تیم خونه به خونه را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه تا دیروز شرایط مشابهی داشتند؛ فراز کمالوند از اکسین خداحافظی کرده بود و علی نظر محمدی هم روز گذشته استعفای خود را تقدیم کرده بود.


با این حال شب گذشته اعلام شد که مجتبی حسینی هدایت تیم خونه به خونه را در اختیار گرفته و همین موضوع باعث شد تا تیم اکسین با دست بالاتر مقابل تیم بحران زده بابلی وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه اکسین نمایش خوبی داشت و خیلی زود در دقیقه 8 به گل رسید. در ادامه شاگردان مجتبی حسینی با آرامش بیشتری بازی کردند و با تمرکز در فاز دفاعی موقعیت هایی را هم به خصوص در لحظات پایانی بازی ترتیب دادند که البته راه به جایی نبرد تا همان یک گل، سه امتیاز را به حساب اکسین البرز که روزهای خوبی را با فراز کمالوند تجربه نمی کرد، واریز شود.


با این نتیجه در پایان هفته دوازدهم اکسین 16 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت ولی در سوی دیگر روزهای تیره و تار فینالیست فصل گذشته جام حذفی ادامه دار شد تا این تیم با 6 امتیاز روزهای سختی در پیش داشته باشد.

 

دسته یک اکسین البرز خونه به خونه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک اکسین البرز خونه به خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم