Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوشی گوگل نکسوس 5 قطعا یکی از بهترین پرچم‌دارن جهان اندروید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که تاکنون به بازار آمده است و توانست موفقیت‌های زیادی به همراه بیاورد و صنعت موبایل را متحول نماید. وقتی صحبت از تأثیرگذارترین گوشی‌های هوشمند اندروید به میان می‌آید، قطعا نام گوگل نکسوس 5 در بین این گوشی‌ها خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گوشی هوشمند اندرویدی، یکی از بهترین پرچم‌داران محسوب می‌شود و توانست اعتبار زیادی را به دنیای گوشی‌های هوشمند اعطا نماید. البته در زمانی که پرچم‌داران بین 600 تا 700 دلار قیمت داشتند، این گوشی از نظر قیمت هم بی‌سابقه بود.

به گزارش ایتنا به نقل از اندروید آتوریتی، پس از عرضه گوشی نکسوس 5 به بازار، دیگر هیچ گوشی نتوانست به اندازه آن، تأثیرگذار باشد. پس از این گوشی، مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شد که هر کدام شگفتی خاصی را آفریدند.
یکی از این گوشی‌ها، وان‌پلاس وان است که توانسته است به عنوان یک گوشی مطرح و نوین به بازار وارد شود.
 
این گوشی از نظر قیمت واقعا شاهکار بود و با قیمت 299 دلار قلب بازار را به دست گرفت و گوی سبقت را از رقبای خود ربود.
گوشی بعدی مدل وان ام 8 اچ.تی.سی است. این گوشی چندان نتوانست در بازار خود را نشان دهد و پایگاه خوبی در بین طرفداران این برند تایوانی پیدا کند اما به دلیل طراحی خاص و ویژه‌ای که داشت، فضای جدیدی را در صنعت گوشی هوشمند ایجاد کرد.  
سامسونگ گلکسی اس 7 اج، گوشی بعدی است که اهمیت فراوانی داشت؛ زیرا توانست قابلیت‌های خاصی را به اندروید اضافه کند و “TouchWiz” را با اندروید ترکیب کند. این کار قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی را در اختیار گوشی مذکور قرار داد.
 
گوشی بعدی که نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد، “Huawei P9” بود. این برند قبل از P9 با عرضه چند گوشی معروف دیگر توانسته بود، نظر کاربران و علاقمندان را به خود جلب نماید. وقتی خیلی از برندها به دنبال کپی کردن از اپل و سامسونگ بودند، این شرکت با طراحی‌های خاص خود جلب توجه کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل اندروید اپل گوگل نکسوس اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند