Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: افتتاح سال تحصیلی جدید دانشجویان عراقی که در جمهوری اسلامی مشغول به‌ تحصیل هستند، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه ویژه برنامه «سفیران رضوی» با عنوان «نقش راهپیمایی اربعین حسینی در توسعه روابط بین دو ملت ایران و عراق» با حضور مسؤولان این دو کشور در مشهد برگزار می‌شود، گفت: همزمان با ماه ربیع‌الاول و در قالب مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید دانشجویان عراقی که در جمهوری اسلامی مشغول به‌ تحصیل هستند، مسؤولان دو کشور ایران و عراق نقش راهپیمایی اربعین حسینی در توسعه روابط بین دو کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به‌حضور دانشجویان عراقی محصل در مراکز آموزشی و دانشگاهی مشهد در این مراسم گفت: این دانشجویان به‌نمایندگی از کلیه دانشجویان عراقی محصل در جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور دارند.

وی به‌ مشارکت مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: این برنامه دوشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۷:۳۰  تا ۲۰ در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، یاسر عبدالزهرا الحجاج، رایزن فرهنگی عراق در ایران، محمد مهدی‌نژاد معاون علمی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان عراقی در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد