Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از سایت nadalmacija، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما به تساوی بدون گل رسید تا نایب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شود. چند خبرنگار کروات که با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار بزرگ را پوشش دادند در گزارشی به روایت مشاهدات خود از این دیدار پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"جو پرشوری در ورزشگاه آزادی حاصل شده بود دو ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. شاید حتی اگر ورزشگاهی یک میلیونی هم وجود داشت برای این مسابقه از سوی هواداران پرسپولیس پر می‌شد. نکته جالب حضور چندین تماشاگر زن در ورزشگاه بود که این مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند.

اهمیت این مسابقه به قدری بود که جیانی اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان رییس کنفدراسیون آسیا در آن حضور داشتند.

پرسپولیس نسبت به تیم حریف شانس کمتری داشت نه به خاطر نتیجه رفت، بلکه گران‌ترین بازیکن این تیم علیرضا بیرانوند است که ۶۰۰ هزار دلار قیمت دارد، ولی در آسیا برای مثال بازیکنانی مانند ژاوی و گابی، ماهی یک میلیون یورو به جیب می‌زنند.

نکته جالب غیبت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران در این مسابقه بود. او قرار است فردای این مسابقه برای اردوی تیم ملی به ایران بیاید. تصور کنید یک تیم کروات به فینال لیگ قهرمانان برود و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی به ورزشگاه نرود".

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸