Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:00:27 GMT

فیلم/ پرتاب کفش به سمت وزیر فراری یمن!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۴۹۵۷

‍‍‍‍‍‍

«عبدالسلام جابر» وزیر اطلاع رسانی سابق دولت نجات ملی یمن که به عربستان فرار کرده است با پرتاب کفش پذیرایی کردند.

دریافت 4 MB

به گزارش مشرق، در این نشست که در سفارت یمن در ریاض برگزار شد یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه به سمت وزیر سابق یمنی کفش پرتاب کرد. این وزیر فراری در کنفرانس مطبوعاتی در ریاض با موضوع جنبش انصارالله یمن در حال مذمت رسانه های این جنبش بود که به سمت وی کفش پرتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام جابر که به شدت وحشت کرده بود با وجود اصرار برخی از همراهان از ادامه کنفرانس خبری منصرف شد و این نشست به هم خورد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار انصارالله حوادث خبرنگار رژیم آل سعود ریاض عربستان سعودی مزدوران سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «چوهدری شجاعت حسین» نخست وزیر سابق پاکستان در بیانیه خود درباره حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: در پی اقدام تنبیهی ایران نسبت به حمله اسراییل به سفارت ایران در سوریه به جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

نخست‌وزیر سابق پاکستان افزود: حمله ایران به اسرائیل، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش را شگفت زده کرد. پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان باید در کنار ایران بایستند.

این سیاستمدار برجسته پاکستان در ادامه گفت: به اسرائیل باید بگویم که نسل کشی فلسطینیان بی‌گناه را در غزه متوقف کند. اقدامات ایران ضعف نظامی اسرائیل را اشکار کرده است.

چوهدری شجاعت حسین دراین‌باره افزود: اسرائیل از نظر اخلاقی، قانونی، سیاسی و دیپلماتیک شکست خورده است. من از اقدامات تلافی جویانه ایران حمایت می کنم.

وی در پایان گفت: ایران مخالف جنایات اسرائیل است و اسرائیل دشمن بشریت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد