Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:17:58 GMT

شادمانی به کانون اکسین البرز بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۵۰۹۸

شادمانی به کانون اکسین البرز بازگشت

کرج-ایرنا- تیم فوتبال اکسین البرز که روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته بود در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور و همزمان با معرفی مربی جدید، مقابل تیم خونه به خونه بابل پیروز شد.

به گزارش ایرنا، در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور عصر امروز یکشنبه تیم اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان خونه به خونه بابل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل سید محسن حسینی در دقیقه 27 بازی موجب شد تا اکسن البرزاز سد خونه به خونه بگذرد و شادی را به کانون تیم و دوستداران برگرداند.
همچنین امروز سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال اکسین البرز که در روزهای اخیر به مربیگری محمد نصرتی هدایت می شد معرفی و خوش قدمی برای این تیم به همراه داشت.
حاشیه ها و استعفاهایی که در این تیم طی روزهای اخیر پیش آمد تا حدودی راه را برای اکسین البرز سخت کرده بود، اما برد امروز این تیم در برابر خونه به خونه نشان داد که اکسین البرز برای دستیابی به هدف خود که صعود به لیگ برتر بوده مصمم است.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز چندی پیش به دنبال برخی مشکلات از این تیم جدا شد.
این تیم در ابتدای فصل جدید لیگ دسته یک کشور توانسته بود، طی چهار هفته اول این لیگ با پیروزی های پیاپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمز‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است، این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود.
کمالوند پیش از این موفق شده بود که سه تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت اما نتوانست در اکسین البرز باز هم این موفقیت های خود را تکرار کند.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اكسين البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت بیش از ۲۱۴ میلیون تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی زندی فر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسلیه نقلیه وارد استان البرز شده و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به استان البرز اختصاص داده است.

زندی فر خاطر نشان کرد: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه های کشور در سال گذشته ۱۳.۵ درصد از کل تردد بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است.

مدیر کل راهداری البرز گفت: استان های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است استان البرز با مجموع ۱۶۶۶ کیلومتر راه در مسیر حداقل ۱۴ استان کشور قرار دارد. این استان با نیم درصد از کل راه های کشوریکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • شادمانی اینزاگی از جذب طارمی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • ابراز شادمانی اد شیرن در اینستاگرام پس از صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد