Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:08:20 GMT

رادیو انقلاب روشن شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۵۱۲۲

رادیو انقلاب روشن شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در مراسم آغاز به کار شبکه رادیویی انقلاب در ساختمان شهدای رادیو ضمن قدردانی از استقبال مردم از رادیو های فصلی گفت: دست اندرکاران رادیو برای هر چه بهتر شدن رادیو انقلاب با وحدت اقدام کردند و لازم می‌دانم از آن‌ها نیز تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تجربیاتی که در راه اندازی این رادیو ها به دست آمده ، راه اندازی رادیو انقلاب را با هدف معرفی دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت:اکنون چهل سال از یک اقدام مهم گذشته است، تصمیم بزرگی که ملت ایران گرفت و یک نظام تا دندان مسلح را سرنگون کرد ؛ اقدام بزرگی که هدف بعثت انبیا و امامان بود .

شاه آبادی گفت: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید برگردیم و ببینیم نقاط ضعف و قوت ما کجاست و از کجا موفقیت هایمان حاصل شده است.

شاه آبادی  گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما در طول چهار دهه گذشته سرمایه اجتماعی همدلی مردم بوده است، در هر جایی که ملت همدلی و هماهنگی داشته است شاهد پیشرفت‌های عظیمی بوده ایم، به طور مثال در حوزه امنیت حتی دشمنان ما هم به آن اشاره می‌کنند.

وی افزود: کار رسانه این است که نخ تسبیحی میان خوبی‌های ملت باشد و  هر گاه منافع جامعه را مهم‌تر از منافع خود دیدیم گام آغازین پیروزی را برداشته ایم.

شاه آبادی تاکید کرد: امیدواریم رادیو انقلاب در راستای روشنگری راه برای آینده و وحدت و همدلی ملت موثر باشد . رادیو‌های دیگر نیز اقداماتی در این زمینه خواهند کرد.

آیت الله نوری همدانی نیز در پیامی به مناسبت راه اندازی این رادیو از تلاش مسئولان صدا و سیما در راه اندازی رادیو انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکر و اظهار امیدواری کرد عوامل این رادیو بتوانند با تولید برنامه های فاخر  در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بازخوانی رویدادهای آن و کمک به شناخت همه جانبه آن برای نسل جدید که شاهد روزهای انقلاب نبوده اند، موفق و موید باشند.

علیرضا حبیبی، مدیر رادیو انقلاب و دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در معاونت صدا با بیان اینکه رادیو انقلاب با شعار «صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی» و با دو محور «افتخار به گذشته و امید به آینده» کار خود را آغاز کرد، گفت: رادیو انقلاب ضمن معرفی تاریخ معاصر انقلاب و بررسی اثرات و رویدادها در شکل‌گیری انقلاب و رویدادهای 40 ساله کشور به معرفی دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی می‌پردازد.

مدیر رادیو انقلاب به جزئیات فعالیت چهار ماهه این شبکه رادیویی اشاره کرد و افزود: این رادیو به صورت 24 ساعته و زنده بر روی موج 95/5 مگاهرتز اف‌.‌ام قابل دریافت خواهد بود. همچنین این شبکه به صورت رادیونما از طریق تلویزیون و اپلیکیشن ایرانصدا دریافت می‌شود.

حبیبی با تأکید بر اینکه این شبکه تا پایان سال فعالیت دارد و بسته‌هایی را با محتوای تولیدی و زنده روی آنتن می‌برد، تصریح کرد: مخاطبان نیز می‌توانند در برنامه‌های این رادیو سهمی داشته باشند و خاطرات رادیویی خود را از انقلاب بیان کنند.

به گفته مدیر رادیو انقلاب، این رادیو، پلی میان مردم و مسئولان خواهد بود تا در حوزه‌های مختلف با نگاهی دقیق و مبتنی بر آمار به پیشرفت‌های کشور پرداخته شود.

مدیران‌ شبکه‌های رادیویی، محمدحسین ظریفیان مدیرکل مرکز پژوهش‌های اسلامی رسانه، مهدی طهرانی‌مقدم‌ برادر شهید حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران و حجت‌الاسلام سیدمهدی اندرزگو فرزند شهید سیدعلی اندرزگو از مبارزان انقلاب اسلامی، از جمله میهمانان این مراسم بودند.

در ادامه این مراسم از کتاب و لوح فشرده «شنبه‌های انقلاب اسلامی» و آثار پژوهشی مرکز پژوهش‌های اسلامی رسانه با عنوان «روزشمار انقلاب» و «اشارات انقلاب» رونمایی شد. 

همچنین از تهیه‌کنندگان، مجریان و کارشناسان شبکه‌های مختلف رادیویی سراسری و استان‌ها که آثاری در زمینه انقلاب اسلامی داشتند، با اهدای سپاس‌نامه قدردانی شد.

 همچنین از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی اندرزگو فرزند شهید سیدعلی اندرزگو و مهدی طهرانی‌مقدم برادر شهید حسن طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران،قدردانی شد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی تلویزیون رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس