Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: دوره سراسری آموزشی سواد رسانه‌ای در استان مرکزی برگزار می‌شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ استانها مرکزی نظرات

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌های سراسر کشور اظهار داشت: در دنیای امروزه رسانه‌ها نقش فعال و تاثیرگذاری در شکل‌گیری رفتارهای فردی و اجتماعی دارند، استفاده مستمر از وسایل ارتباط جمعی نظیر تلویزیون، موبایل، اینترنت و غیره جزو جدایی‌ناپذیر زندگی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل آموزش در حوزه سواد رسانه‌ای آگاهی ما را درباره این مقوله بیشتر می‌کنند، به همین منظور مقرر است که با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور یک "دوره آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای با محتوای کاهش آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همسران آنها " برگزار کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: این طرح در فاز نخست خود با تاکید بر آموزش والدین به عنوان مهم‌ترین عامل در شکل‌گیری شخصیت افراد هدف قرار داده است و در مرحله بعد تمام اقشار جامعه را تحت پوشش قرار می‌گیرد.

فتح‌آبادی بیان کرد: محتوا و بسته‌های آموزش پیش‌بینی شده در این نرم‌افزار به مبلغ 250 هزار تومان است که با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور به صورت رایگان دراختیار منتخبین استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اجرای مطلوب این دوره در استان‌ها می‌تواند نقش موثری در ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان و کاهش آسیب‌های فضای مجازی و همچنین آن چه که لازم است یک خانواده در ارتباط با رفتارهای فناورانه فرزند خود بداند داشته باشد.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی