Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:24:16 GMT

دستگیری شرور سابقه‌دار در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۵۵۶۶

رکنا: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ «اسکندر سعیدی» با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این‌که فردی از اراذل و اوباش اقدام به تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو پژو 405 کرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس Police امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات پلیسی فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سعیدی تصریح کرد: جرائم این متهم شامل اخاذی، زورگیری، تظاهر مستانه، ضرب و جرح عمدی، عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس، ارتکاب جرائم اخلاقی، آغاز به قتل Murder و اقدام مسلحانه علیه اشخاص است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با بیان این‌که در بازرسی از محل مخفیگاه متهم تعداد سه تیغه شمشیر، یک تیغه قمه و یک دستگاه الکترونیکی تاتو(خالکوبی) یافت شد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس جزییات اعدام یک سگ در رشت پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس قیمت ارز در بازار / دلار امروز در میدان فردوسی چند است !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پلیس Police قتل Murder اخبار حوادث اراذل و اوباش رئیس پلیس شرور سابقه دار شهرکرد عکس روزنامه فیلم ایران جوان خودرو دختر زن سرقت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر