Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین رویداد فرهنگی استان قزوین امروز کلید خورد تا احساس مسئولیت مسئولان و مردم در برابر خون شهیدان بیشتر شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرنگار تسنیم از قزوین، بزرگترین رویداد فرهنگی استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در دیار مینودری صبح امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که از چند ماه گذشته تیتر مهم بسیاری از رسانه‌های این استان بوده در نخستین روز در حالی آغاز به‌کار کرد که میهمانان ویژه‌ای همچون علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم حضور داشتند.

جمعی از فرهنگیان و فعالان رسانه استان قزوین از دیگر میهمانان نخستین روز کنگره ملی سه هزار شهید این استان بودند.

کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین امروز آغاز به‌کار کرد تا یاد و خاطره سه هزار شهید این استان در دل‌ها زنده شود و فضای شهری حال و هوای معنوی را به خود بگیرد.

اجرای عزاداری، اجرای سرود و سخنرانی میهمانان ویژه از جمله برنامه‌های مراسم امروز کنگره بود که اجرای "نظام اسلامی" و قرائت دکلمه‌ای در رابطه با شهدا فضای معنوی سالن را دو برابر کرد.

یکی از فرهنگیان حاضر در مراسم در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: کنگره ملی سه هزار شهید استان فرصتی برای آشنایی مسئولان و مردم با انقلاب و آرمان‌های آن است چرا که شهیدان چهار سال دوران دفاع مقدس خون‌های بسیاری را برای حفظ این انقلاب فدا کردند و جانانه در این راه جنگیدند.

سیدمصطفی عزیزی گفت: کنگره شهدا می‌تواند ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان را معرفی و ارتباط نسل جوان با شهیدان را برقرار کند و تحقق این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان است؛ برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که برای نسل جوان جذابیت و تنوع و در عین حال معنویت خاص خود را داشته باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بهانه‌ای باشد تا شکرگزار امنیت و آرامش حاکم بر کشور و استان باشیم که هر قطره خون شهید در راه دفاع از این میهن و آرمان‌های انقلاب و اسلام ریخته شد.

به گزارش تسنیم کنگره سه هزار شهید استان قزوین صبح امروز مصادف با بیستمین روز از ماه آبان آغاز شد و تا بیست و چهارمین روز از این ماه ادامه دارد.

نخستین روز کنگره با اجلاسیه فرهنگیان برگزار شد و در دومین روز از این کنگره و در 21 آبان ماه سال جاری، اجلاسیه دانش‌آموزان، در سومین روز و در 22 آبان ماه اجلاسیه جامعه زنان پیش‌بینی شده است.

امید است با برگزاری این کنگره ارزش و جایگاه شهدای استان قزوین را بیشتر بشناسیم و مسئولان نیز به خود یادآوری کنند که در جایگاه مدیریتی خود، در ازای هر قطره خون شهدا مسئول هستند.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد

علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی روز در هشتمین نشست کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی این استان اظهار کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور تا اطلاع بعدی نیاز به استانداردسازی ندارد، اما باید از توان بخش خصوصی در حوزه مشورتی و اجرایی در این حوزه بهره گرفت.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نگاه این وزارتخانه کمک و تسهیل‌گری برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است.

وی ادامه داد: دیوانسالاری اداری و روند طولانی استعلام‌ها از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری است که با همکاری‌های بین‌بخشی می‌توان این چالش را از میان برداشت.

شالبافیان ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی و شورای حمایت قضایی در استان می‌تواند به تسهیل‌گری در حوزه گردشگری به ویژه در بخش گردشگری کشاورزی کمک کند.

بیشتر بخوانید

۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری آماده شد

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری رویداد‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: برگزاری رویداد‌ها پای گردشگران داخلی و خارجی را به این استان باز می‌کند و می‌توان از این ظرفیت در راستای جذب گردشگر بهره گرفت.

شالبافیان افزود: تولید و انتشار محتوا در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری و پخش آن در تمامی استان‌های کشور و همچنین بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید محتوا به زبان‌های مختلف در اولویت قرار گیرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابراز امیداروی کرد تا چهارمحال و بختیاری به زودی میزبان یک رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد.

شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: کمیسیون گردشگری و کسب و کار‌های وابسته از کمیسیون‌های فعال این اتاق است و در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همراهی مطلوبی دارد.

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید فرماندهی امور را به گروه‌های مردمی بسپاریم و برای پیشبرد امور تسهیل‌گری کنیم.

زارع ادامه داد: در حالیکه چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین فرش‌های کشور یعنی قالی چالشتر و بختیاری را تولید و صادر می‌کند، اما در سال‌های اخیر بافت و صادرات این فرش کاهش پیدا کرده است و برای رفع این چالش اتاق بازرگانی آمادگی همکاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برپایی بزرگترین رویداد قرآنی، جلوه‌ ارادت ملت به کتاب الهی
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است