Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:54:14 GMT

زبان اشاره میان پوتین و ترامپ در پاریس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۵۷۷۶

زبان اشاره میان پوتین و ترامپ در پاریس +عکس

خبرگزاری مهر: روسیاالیوم با اشاره به دست دادن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ در مراسم ویژه یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس فرانسه، از آن به عنوان زبان اشاره میان پوتین و ترامپ در پاریس یاده کرده است.

این رسانه نوشت: دست دادن پوتین با همتای آمریکایی اش در پاریس توجه رسانه‌ها را به خود معطوف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع مراسم یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول، پوتین نگاه صد‌ها شخصیتی که در جشن منتظر وی بودند را به خود جلب کرد. پوتین آخرین نفری بود که به سکوی مورد نظر که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حضور داشتند، ملحق شد.

این رسانه روس می‌نویسد: پوتین با سران کشور‌های فرانسه، آلمان و آمریکا دست داد، اما با ترامپ به شکل خاص خوش و بش کرد که این به سرعت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و خبرگزاری نووستی در این باره نوشت: پوتین با انگشت شصت (اوکی) به ترامپ اشاره کرد و بر کتفش زد ما در انتظار تحلیل و تفسیر‌های جنجالی از همکاران آمریکایی هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین ترامپ سالگرد پایان جنگ جهانی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، گفت: هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روابط دولت با مجلس جدید فراگیرتر و خوب خواهد بود افزود:  از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مطالبه دولت برای بررسی برخی لوایح مهم در دو سه هفته پایانی مجلس جاری با اشاره به اینکه فرصت از دست رفت و مجلس درگیر لایحه بودجه بود، گفت: گمان نمی‌کنیم در دو هفته باقی مانده مجلس بتواند کار زیادی بکند و به این لوایح مورد نظر دولت رسیدگی کند هر چند هنوز هم امیوداریم  یکی دو مورد از آنها مثل قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت قابل بررسی و تصویب و تبدیل شدن به قانون باشند.

انتاهی پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین