Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهرداری منطقه ۱۱ در نظر دارد با هدف دستیابی به پیشنهادات و نقطه نظرات پژوهشگران علاقمند به حوزه های مختلف مدیریت شهری در قالب مقالات علمی، نسبت به برگزاری فراخوان مقاله نویسی با موضوع” پژوهش های کاربردی منطقه ۱۱ ” اقدام نماید.

به گزارش امتداد ، با توجه به در پیش رو داشتن” هفته کتاب و هفته پژوهش” و لزوم توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی وهمچنین حوزه پژوهش در مدیریت شهر، با عنایت به این که این منطقه صنف چاپ، نشر و توزیع کتاب و نیز مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی ارزشمندی را در خود جای داده است؛ اداره مطالعات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ در نظر دارد نسبت به برگزاری فراخوان مقاله نویسی با موضوع” پژوهش های کاربردی منطقه ۱۱ ” در بازه زمانی ۱۵ آبان تا ۱۶ آذر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای مورد نظر عبارتند از :

۱- آلودگی زیست محیطی در منطقه و محله : چالش‌ها، مشکلات و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی مشارکت در راستای کاهش آن در منطقه /محله

۲- بررسی راهکارهای گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در منطقه و شهر

۳- بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه/محله

۴- راهکارهای توانمندسازی اقتصادی در منطقه/محله و بهبود فضای کسب و کار منطقه ای/محله ای

۵- کارآفرینی منطقه ای /محله‌ای با تأکید بر حوزه فرهنگ و محصولات فرهنگی و مشاغل خانگی

۶- اقتصاد گردشگری در منطقه و چگونگی توسعه ابعاد آن

همچنین در نظر است طی این فراخوان از کلیه شهروندان و پژوهشگران سطح منطقه۱۱ ومسئولین وکارکنان شهرداری به عنوان دست اندرکاران اجرای فعالیت حوزه مدیریت شهری جهت ارائه مقاله دعوت به عمل آید وپس از دریافت کلیه مقالات در دبیرخانه مستقر در معاونت اجتماعی و فرهنگی و بررسی موارد ارسال شده توسط کمیته داوری طی مراسمی در هفته پژوهش که با حضور مسئولین حوزه مدیریت شهری و مقاله دهندگان برگزار خواهد شد؛ ضمن ارائه مقالات برتر به پژوهش های برگزیده جوایزی نفیس اهدا شود.

علاقمندان برای ارسال آثار می توانند مقالات خود را تا ۱۶ آذر ماه به نشانی motaleat.reg11@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۵۵۴۰۰۸۳۳ و یا ۵۵۴۰۰۹۹۸ تماس حاصل فرمایند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت افکار جوانان از اهداف هجمه فرهنگی دشمنان است

امام جمعه بوشهر مدیریت افکار جوانان و نوجوانان را از اهداف مهم استکبار جهانی و دیگر دشمنان دانست و گفت: همگان در عرصه خنثی‌سازی اهداف دشمنان و ناکام کردن آنها باید نقش‌آفرینی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه امام صادق(ع) این استان ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی، ایران را مانع بزرگ برای رسیدن به اهداف شوم خود تلقی می‌کنند، اظهار داشت: ایران به دلیل داشتن مولفه‌های متعدد قدرت در حوزه‌های مختلف مانعی بزرگ در مسیر اهداف شوم دشمنان خود به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایران را دارای یک نظام فکری قدرتمند دانست و خاطرنشان کرد: اکثریت کشور از اوایل انقلاب تاکنون با انسجام و حمایت‌های خود از اهداف انقلاب حماسه‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است، تصریح کرد: سرمایه انسانی، انسجام مردم، منابع فراوان، موقعیت جغرافیایی کشور، توان نظامی و علمی قوی بخشی دیگر از مؤلفه‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی توجه به زیرساخت‌های فرهنگ دینی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: استکبار جهانی با ابزار رسانه‌‌ای برای مدیریت افکار جوانان تهاجم فرهنگی را در فضاهای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی افزایش داده است.

صفایی‌بوشهری بر آگاه کردن جوانان برای خنثی شدن اهداف و ترفند دشمنان گفت: همگان در عرصه خنثی شدن اهداف دشمنان و ناکام کردن آنها باید نقش‌آفرینی کنند.

افتتاح قرارگاه جهاد تبیین 

حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا هاشمی نیز در این نشست ضمن تبریک به آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری به عنوان نماینده منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان بوشهر در زمینه‌های علمی، معنوی و انرژی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه شوم دشمنان در زمان انتخابات با شکست مواجه شد، اذعان کرد: دشمنان کشور با وجود اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کم رنگ کرده و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند، اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکست عظیم مواجه شد و مردم با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برخی از اقدامات حوزه نمایندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سال 1402 خاطرنشان کرد: تعاملات گسترده با حوزه‌‌های مختلف سپاه استان، افزایش سطح ارتباطات، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان، آموزش سربازان در دوره تربیت تعالی و افتتاح قرارگاه جهاد تبیین برخی از ‌اقدامات این حوزه محسوب می‌‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • واگذاری اختیارات دولت به شهرداری ها، آری یا نه؟
  • مدیریت افکار جوانان از اهداف هجمه فرهنگی دشمنان است
  • فراخوان دریافت پیشنهادهای فناورانه سرمایه‌ای برنامه هفتم توسعه کشور تمدید شد
  • «منطقه ۵» منطقه‌ای به وسعت یک شهر
  • اساسنامه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصویب شد
  • بهسازی تابلوها در معابر منطقه ۸ | کمبود زمین در منطقه برای توسعه سرانه‌ها
  • ترافیک و سد معبر مشکل اصلی محله مجیدیه منطقه ۸/ لزوم اجرای کامل طرح جدید جمع آوری پسماند
  • بررسی وضع محله مجیدیه جنوبی در شورا
  • وضع محله مجیدیه جنوبی تهران زیر ذره بین شورا
  • فراخوان «برنامه حمایت از حرکت در مرز دانش ریاضی» منتشر شد