Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:36:53 GMT

بهره برداری 24 طرح وقف در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۵۹۷۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری در آیین غبارروبی ضریح مطهر امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان بابلسر گفت: 137 طرح موقوفات در حال ساخت و ساز بوده که 24 طرح دهه وقف امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 11 طرح مربوط به امامزاده ها است افزود: غباروبی امامزاده ها، کلنگ زنی بقاع متبرکه، سرمایه گذاری در امامزاده هایی که بعد مسافت دارند از دیگر برنامه های این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


15 تا 24 آبان هر سال، هفته وقف نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه مازندران غبارروبی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 27 MB

تصویر بردار: جعفر رمضانپور

کد خبر 6095032

دیگر خبرها