Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:33:34 GMT

لیگ‌یک/ ماهشهر با گل موسوی از قعر فاصله گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۶۱۶۵

لیگ‌یک/ ماهشهر با گل موسوی از قعر فاصله گرفت

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در دیداری خانگی موفق به کسب دومین پیروزی فصل برابر شاگردان میشو کریستوویچ شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دواردهم لیگ یک دو تیم شهرداری ماهشهر و نس رفسنجان در ماهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار با گل ایمان موسوی بازیکن سابق استقلال به سود شاگردان داود مهابادی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی نیمه اول این مسابقه شاهد بازی متعادلی از سوی دو تیم بودیم که دو موقعیت بسیار خوب گلزنی نصیب تیم میزبان شد که البته منجر به گلزنی نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.


در نیمه دوم اما تیم میزبان تسلط بیشتری روی اوضاع پیدا کرد و روی ارسال جباری و ضربه سر ایمان موسوی موفق شد در دقیقه 81 به گل اول بازی دست یابد؛گلی که تا پایان پابرجاند تا شهرداری ماهشهر را به دومین پیروزی فصل برساند و این تیم با 10 امتیاز به رتبه یازدهم جدول رفت تا شرایط بهتری در هفته های آینده پیدا کند.


در سوی دیگر تیم مس رفسنجان که علی سامره را برکنار کرد تا میشو کریستوویچ روی نیمکت تیم بنشیند، ششمین شکست فصل را تجربه کرد تا 7 امتیازی باقی بماند و روزهای دشواری را در رتبه چهاردهم جدول رده بندی پیش رو داشته باشد.

شهرداری ماهشهر دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری ماهشهر دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت

سیلوا فاصله چندانی تا بازگشت به فوتبال برزیل ندارد

طرفداری | چند روز پیش خبر رسید که تیاگو سیلوا قراردادش را با چلسی تمدید نمی‌کند و در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا می‌شود. این بازیکن در سال ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن راهی چلسی شد و با این تیم، ۳ جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

به گزارش گل، سیلوای ۳۹ ساله با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافته و فاصله چندانی تا بازگشت به این باشگاه برزیلی ندارد. سیلوا علاوه بر پرورش در آکادمی فلومیننزه، سه سال هم برای رده بزرگسالان این تیم به میدان رفته بود و این احتمال وجود دارد که او پس از ۱۵ سال، بار دیگر پیراهن تیم سابقش را به تن کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • (ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد