Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -معرفی لیموترش اسپانیایی / خواص لیموترش اسپانیایی / خواص ضد سرطانی لیموترش اسپانیایی / خواص ضد ویروسی لیموترش اسپانیایی / خواص لیموترش اسپانیایی برای یبوست / خواص لیموترش اسپانیایی برای زخم معده / خواص لیموترش اسپانیایی برای آسم

لیمو ترش اسپانیایی
لیمو ترش اسپانیایی از قسمت شمال آمریکای جنوبی آغاز می شود و به طور طبیعی در سواحل و همچنین در جنگل های خشک آمریکای مرکزی و همچنین در دریای کارائیب رشد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیمو ترش اسپانیایی دارای دو نوع است که شیرین است و گاهی نیز ترش است، اغلب در قسمت های جنوبی مکزیک، آنها همراه با پودر چیلی، نمک و همچنین آهک مصرف می شوند. نوع شیرین میوه ترجیح داده می شود چون بدون هیچ ماده ای استفاده می گردد. 
در ایالات متحده آنها معمولا به عنوان لیمو اسپانیایی نامیده می شود، زیرا آنها شبیه به لیمویی های کوچک است که نابینا هستند ، پوست نرم است و بافت چرمی دارد، گوشت آنها معمولا به عنوان Aril شناخته می شود، ژل مانند، از درون درخشان و ظاهر یکنواخت Lychee، Aril با یک خمیر که حاوی دانه های میوه ای است به نظر می رسد بسیار رنگارنگ است. Aril در بسیاری از رنگ ها مانند نارنجی و زرد یافت می شود، طعم شیرین و ترش را دارد.
این Mamoncillo ها می تواند یا خام مصرف می شود و یا در تهیه نوشیدنی ها، دسرها و همچنین ژله ها استفاده می شود ، برای خوردن میوه باید بخشی از پوست نازک تر پوست برای به دست آوردن پالپ پر زرق و برق جدا کرد. 

لیمو ترش اسپانیایی (میوه کینپا) در آب و هوای مرطوب و خشک رشد می کند. ( خواص لیمو ترش اسپانیایی )

خواص لیمو ترش اسپانیایی
این میوه یک درمانگر طبیعی است، زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی است که بدن انسان برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد. این میوه شامل:

اهن
الیاف
نیاسین
پروتئین
کلسیم
تانن ها
مواد معدنی
کاروتن
تیامین
ویتامین سی
ریبوفلاوین
تریپتوفان
آمینو اسید
ویتامین B1، B3، B6 و B12
اسیدهای چرب غیر اشباع؛ اولئیک و لینولئیک
از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی دیگر، تانن ها دارای مزایای سلامتی قابل توجهی هستند.

تانن ها در دسته ای بزرگ از ترکیبات هستند که به عنوان آنتی اکسیدان ها در بدن انسان عمل می کنند.

تانن های موجود در لیمو اسپانیایی به کاهش رادیکال های آزاد کمک می کند و به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند.
تانن ها اغلب در چای، قهوه، شراب قرمز، شکلات، برخی از گیاهان دارویی، تمشک، زغال اخته و انگور یافت می شوند.

لیمو ترش اسپانیایی غنی از فیبر است، بنابراین در کاهش کلسترول کمک می کند و در نتیجه از یبوست جلوگیری می شود. محتوای ویتامین A میوه در تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و تشکیل سنگ های ادراری را متوقف می کند؛ ویتامین C در میوه یک خاصیت برجسته است و مقدار خوبی از خواص آنتی اکسیدانی دارد؛ محتوای کلسیم در حفظ دندان ها و همچنین استخوان ها سالم تر و همچنین مبارزه با سرطان کمک می کند. محتوای فسفات به هضم و متعادل کردن سطح هورمون در بدن کمک می کند. کمک می کند تا در کاهش فشار خون و همچنان عوارض آسم را حل کند، زیرا میوه حاوی خواص آنتی اکسیدانی زیادی است که به عنوان ترکیبات فنل در پیشگیری از بیماری قلبی عروقی کمک می کند، بنابراین سیستم ایمنی را تقویت می کند و بنابراین سکته مغزی را از بین می برد.

لیمو ترش اسپانیایی سیستم ایمنی را تقویت می کند و از تولید مثل باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می کند.

این میوه برای درمان عفونت های ریه و عفونت های دستگاه ادراری به شدت توصیه می شود.

همچنین به درمان بی خوابی کمک می کند و سیستم عصبی را جوان سازی می کند.

این میوه از تولید مثل سلول های بدخیم جلوگیری می کند.

این بدان معنی است که بیماران مبتلا به سرطان قادر به افزودن این میوه به رژیم غذایی روزانه خود هستند تا بتوانند به کنترل سرطان خود کمک کنند و آن را در سراسر بدنشان پخش نکنند.

لیمو ترش اسپانیایی سیستم تولید مثل را بهبود می بخشد و آن را بهبود می بخشد، که به ویژه در زنان باردار توصیه می شود.

همچنین برای مبارزه با مشکلات کلیوی، بهبود هضم و کمک به درمان یبوست، کمک به زخم معده، افزایش تولید گلبول های قرمز که با آنمی مبارزه می کنند، کلسترول پایین تر را کاهش دهد، و باکتری ها و انگل های مضر بدن را از بین ببرد.

لیمو ترش اسپانیا همچنین با حمایت از پیشرفت استخوان و پیشگیری از زخم معده کمک می کند تا بدن انسان را قوی نگه دارد.
 

از نظر حفاظت از ویروس، این میوه نه تنها می تواند نشانه های سرماخوردگی را کاهش دهد، بلکه می تواند از برونشیت و آنفولانزا جلوگیری کند.

اگر این میوه بو داده و با عسل مخلوط شود، می تواند به کنترل اسهال کمک کند.

واضح است که این میوه قدرتمند، مطمئنا ارزشمند است که به رژیم روزمره خود بپیوندد زیرا بسیاری از مزایای سلامتی و خواص شفا دهنده را دارد. ( خواص لیمو ترش اسپانیایی )


 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از موسسه تحقیقاتی سنت‌پاو وسیبر‌بن، ماد‌ه‌ای در مقیاس میکرومتری از جنس پروتئین ساختند که می‌تواند رهایش نانوذرات را در محل سلول‌های سرطانی انجام داده و با این کار تومور را از بین ببرد. این میکروماده روی مدل‌های جوندگان مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش شده و نتایج آن امیدوارکننده بوده است.

این تیم با کمک خودآرایی، پروتئین‌ها را تبدیل به ساختارهای میکرومقیاس کردند که توانایی حمل پپتیدها را به صورت طولانی مدت دارند.

این فناوری که به صورت پتنتی به ثبت رسیده است، برای تولید گرانول‌های زیستی به کار گرفته می‌شود. این گرانول‌ها، عملکردی شبیه به سیستم غدد درون‌ریز انسان دادند. از نظر آرایش مولکولی، این ساختار از برهمکنش یونی فلز روی (Zn) با یک دامنه غنی از هیستیدین تشکیل شده است. هیستیدین یک اسید آمینه مهم در بدن انسان است.

این میکروماده‌ جدیدی که دانشمندان ایجاد کرده‌اند از زنجیره‌های پلی پپتیدی تشکیل شده است، زنجیره‌هایی که به عنوان نانوذرات زیست‌فعال و کاربردی در دسترسی هستند و می‌توانند محتویات خود را برای از بین بردن سلول‌های سرطانی رهاسازی کنند.

این گروه تحقیقاتی برای بررسی عملکرد این ساختار مولکولی آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و دینامیک ترشح  آن را، هم در شرایط آزمایشگاهی و هم در داخل بدن مطالعه کردند. در یک مدل حیوانی مبتلا به سرطان کولورکتال CXCR۴+، این سامانه در تجویز زیرپوستی، تجمع پروتئینی بالایی را در بافت تومور نشان داد.

آنتونیو ویلاوره، استاد گروه ژنتیک و میکروبیولوژی دانشگاه آلاباما می‌گوید: « این نکته حائز اهمیت است که این تجمع نسبت به زمانی که پروتئین در خون تزریق می‌شود، کارآمدتر است. این فناوری یک روش جدید برای اطمینان از سطح بالای دارو در محل مورد نظر و اثربخشی بالینی بهتر است، بنابراین از تجویز مکرر داخل وریدی جلوگیری می‌کند و با این کار عوارض جانبی دارو به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • خواص درمانی رازیانه
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد
  • آلرژی و حساسیت فصلی رو به این میوه کوچک و خوشمزه بسپارید
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند