Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان  با اعلام این مطلب افزود: با عنایت به توافق میان اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان، طرح تهیه و تدوین مستندهای تلویزیونی منطقه غرب استان اصفهان به اتمام رسید و این مستندها از هفته جاری پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین راستا ادامه داد: این مستندها با عنوان "میراث کهن" شامل معرفی جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، جاذبه های فرهنگی و هنرهای سنتی و هنرمندان صنایع دستی شهرستان های چادگان، فریدن، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، گلپایگان و خوانسار خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: مستند تلویزیونی میراث کهن از هفته جاری و از تاریخ 21 آبان ، هر هفته دوشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 20:15 از شبکه اصفهان پخش می شود.

الله یاری مدت کل پخش این مستندها را 270 دقیقه اعلام وتاکید کرد : هرهفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه و در دو قسمت ، هر شهرستان به طور مجزا معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/م

معرفی میراث فرهنگی غرب استان اصفهان از شبکه اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی؛ حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با اشاره به اینکه بخش زیادی از گردشگری در جهان امروز دیجیتالی شده است، گفت: بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی نقش کلیدی در توسعه صنعت گردشگری دارد.
 
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری ایران، ادامه داد: حضور بلاگران و چهره های برجسته کشورهای خارجی برای معرفی ایران می تواند صنعت گردشگری و توریسم را رونق ببخشد.

وی با اشاره به سفر محمد حافظ حمیدون، خواننده مشهور آهنگ‌های اسلامی مالزیایی به ایران، گفت: این خواننده در زمستان سال گذشته برای اجرای برنامه در ایران حضور پیدا کرد و پس از بازدید از آثار تاریخی شهر اصفهان، کلیپی را از جلوه های تاریخی مذهبی میدان امام( ره) در فضای مجازی منتشر کرد که این کلیپ تاکنون بیش از 50 میلیون بازدید داشته و بیش از 124 هزار لایک خورده است.

ارزانی، با اشاره به دعوت این خواننده در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، تصریح کرد: ما بطور رسمی از محمد حافظ حمیدون برای برگزاری یک کنسرت اسلامی با یکی از خوانندگان ایرانی دعوت کردیم.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با بیان اینکه قطعا استقبال خوبی از این کنسرت صورت می گیرد، ادامه داد: با اشاره به هفته فرهنگی ایران و مالزی ادامه داد: یکی از بهترین زمان‌ها برای اجرای این برنامه، هفته‌ فرهنگی ایران و مالزی است که فرصتی ارزشمند برای تبادلات فرهنگی خواهد بود.

ارزانی اضافه کرد: در این دیدار محمد حافظ حمیدون به زیبایی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت بسیار علاقه مندم روابط و تعاملات فرهنگی با ایران داشته باشم قطعا این بازدید ۵۰ میلیونی از کلیپ شهر اصفهان نمایشگر جاذبه های گردشگری منحصر بفرد کشور شما است. 

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • ثبت حدود ۱۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان
  • هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است