Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه فولاد خوزستان روز سه‌ شنبه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، مسعود سلطانی ‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عملیات احداث ورزشگاه فولاد خوزستان که یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های عمرانی شرکت فولاد خوزستان (منطبق بر معیارهای بین‌المللی و مورد تایید AFC) به شمار می‌رود، از سال 1387 آغاز و پس از گذشت حدود 10 سال، روز سه‌ شنبه 22 آبان به بهره برداری می رسد.
این مجموعه فرهنگی ورزشی که در شمال شرقی اهواز و در محل اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته، در زمینی به مساحت 22 هکتار و با هزینه بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال (بدون احتساب توقفگاه اختصاصی و جاده‌های دسترسی، استخر، زمین تمرین و سالن تکنیک) بنا شده است.
از مشخصات و امکانات ورزشگاه فولاد خوزستان می‌توان به دارا بودن سه زمین چمن طبیعی علاوه بر زمین اصلی ورزشگاه با ابعاد استاندارد برای تمرین، نور کافی برای بهره‌ برداری در شب، تدارک نور زمین اصلی به میزان 2 هزار و 400 لوکس نور، سرپوشیده بودن جایگاه تماشاگران، استخر سرپوشیده به مساحت سه هزار متر مربع برای کمک به ریکاوری ورزشکاران پس از مسابقه، سالن سرپوشیده به مساحت سه هزار و 900 مترمربع در مجموعه ورزشی برای تمرین تکنیک‌ های فوتبالی در هوای گرم خوزستان، سالن اجتماعات به ظرفیت 180 نفر، سالن‌ های رختکن مجزا و مجهز به دوش، سرویس‌ بهداشتی، جکوزی، سونای خشک و بخار، ویژه تیم‌ های سوم، چهارم، میهمانان و میزبانان، سالن بهداری به مساحت 400 مترمربع با امکانات کافی، بخش رادیولوژی با امکانات لازم، جایگاه VIP ویژه میهمانان و شخصیت‌ ها با امکانات مناسب، رستوران به مساحت 750مترمربع، جایگاه ویژه خبرنگاران برای تهیه گزارش از مسابقات و... اشاره کرد.
مهمترین ویژگی این ورزشگاه که آن را نسبت به سایر ورزشگاه‌ های کشور متمایز کرده،حذف پیست تارتان (پیست دوومیدانی) در کنار زمین است که این موضوع باعث می ‌شود هواداران با فاصله کمی مسابقات فوتبال را تماشا کنند.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم فولاد خوزستان ورزشگاه اختصاصي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است