Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:48:02 GMT

گزارش خبرگزاری فرانسه از حضور زنان در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۶۳۹۵

به گزارش ایلنا، خبرگزاری فرانسه گزارشی درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی که برای تشویق تیم محبوب خود-پرسپولیس- در فینال بازی‌های آسیایی به این وزرشگاه آمده بودند، منتشر کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت که «فیفا» روز حضور زنان در ورزشگاه آزادی را «روز تاریخی» نامید.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت که نزدیک به هزار زن مجوز حضور در ورزشگاه آزادی را کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری تیتر‌های روزنامه‌های ایرانی را که به حضور زنان در ورزشگاه آزادی اشاره کرده بودند، منعکس کرد.

این رسانه فرانسوی ادامه داد که رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رییس فیفا با انتشار بیانیه‌ای مشترک وقوع این رخداد را ستایش کردند.

خبرگزاری فرانسه نوشت که در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار پس از ۴۰ سال زنان اجازه ورود به ورزشگاه‌های ایران را برای مشاهده بازی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و ایرلند کسب کردند. در این سال ۲۰ زن ایرلندی در ورزشگاه حاضر شدند. اما زنان ایرانی چهار سال بعد و در سال ۲۰۰۵ اجازه یافتند برای مشاهده بازی ایران و بحرین وارد ورزشگاه شوند.

ماه گذشته نیز با از بین رفتن برخی از محدودیت‌ها ۱۰۰ زن موفق به تماشای بازی دوستانه بین ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خبرگزاری فرانسه فینال باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد