Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی همکاری‎های تورگردانان روسیه و ایران که با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری روسیه بویژه سنت پترزبورگ و نیز دیدار و مذاکرات تورگردانان ایرانی و روسی در هتل آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مارکوپولو، در این نشست مسئولین کمیته گردشگری سنت پترزبورگ با معرفی ظرفیت های گردشگری، جاذبه های طبیعی، تاریخی، حمل و نقل، موسسه های سنتی و آئینی، پذیرایی و غذا و نیز امکانات فرودگاهی توضیحاتی ارائه و اظهار علاقه مندی کردند که با همکاری شرکت های تورگردان ایرانی و روسی امکان جذب و تبادل توریست در دو کشور افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنت پترزبورگ شهری با دو هزار موزه و حدوداً هشت هزار مجسمه دارای قطار سریع السیر به هلسینکی و مسکو است.

در این نشست 4 تورگردان از روسیه امکانات و توانمندی های خود را بیان کردند و در نشست تخصصی ورک شاپ جانبی در مذاکرات فی مابین شرکت های مسافرتی ایرانی و روسی نحوه همکاری و تعامل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این گردهمایی یکصد نفر از مدیران دفاتر مسافرتی کشور حضور داشتند و نظرات، دیدگاه های خود را پیرامون توسعه گردشگری دو کشور مطرح کردند.

این همایش به همت هلدینگ گردشگری مارکوپولو و با حضور هیأت مدیران انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران، هیأت مدیره جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و جامعه تورگردانان و نیز دبیر اول سفارت روسیه، رئیس بخش کنسولی سفارت روسیه و جمعی از مقامات گردشگری روسیه برگزار شد و در پایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اعطا شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گردشگری مارکوپولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد

ارگ طالبان از دیدار مولوی عبدالکبیر با دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل خبر داده است.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای طالبان در دیدار با سفیر روسیه در کابل گفت رابطه این گروه با مسکو به نفع هر دو جانب است و سبب ثبات و پیشرفت در منطقه می‌شود.

وی مناسبات میان طالبان و مسکو را «مهم و دوستانه» خوانده و از سرمایه‌گذاران روسی خواسته است تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

در همین حال، طالبان به نقل از ژیرنوف نیز نوشته‌اند که وی خواستار گسترش مناسبات میان این گروه و مسکو است.

پیش از این، میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به رسمیت شاختن طالبان به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها