Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

 محمد محمدی قیداری زنان مستمری بگیر سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان را را دو هزار و ۳۸۵ نفر اعلام کردو افزود: در مجموع با احتساب زنان بد سرپرست ۵ هزار و ۶۰۰ نفرتحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه استان زنجان ۲۰ هزار معلول دارد که بیشتر این معلولها بانوان هستند، گفت: در مجموع ۷۰ درصد پرسنل سازمان بهزیستی استان زنجان هم بانوان می باشند که به جامعه هدف خدمت می کنند.

محمدی قیداری تاکید کرد:به تناسب آسیب های  اجتماعی اقدامات مهمی توسط کار کنان و پرسنل بهزیستی استان زنجان به جامعه هدف انجام می گیرد.

وی استراتژی سازمان را از دولت محوری به ملت محوری عنوان کرد و افزود: فعالیت ها با این رویکرد در سازمان بهتر شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بهزیستی استان زنجان به توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار تاکید جدی دارد و تاکنون بسیاری از بانوان هم از چرخه حمایتی خارج شدند.

محمدی قیداری گفت: توجه به توانمندسازی زنان سرپرست باعث می‌شود هزینه‌ها کاهش پیدا کند و در این راستا سازمان بهزیستی بر توانمند کردن زنان سرپرست خانوار بسیار تاکید دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: در استان زنجان بیش از ۲۱ گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی وجود دارد و امروز توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار نشان می‌دهد که بسیاری از مشکلات بانوان حل شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل بهزیستی زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند