Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نواداد شامگاه یکشنبه در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه شمالغرب ایران افزود : فاصله گیری نسل کنونی از قصه های کهن درحالی است که آنها در سال های نه چندان دور تاثیرگذارترین ابزار در آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان بودند.
وی بسیاری از ارزش ها و آموزه های مفید و موثر اخلاقی و رفتاری مانند جوانمردی، نوع دوستی، آرامش ، دوست داشتن طبیعت ، عزت نفس ، گوش سپردن ، صبر ، صداقت ، عدالت، امیدواری ، کار گروهی، مدارا و مسئولیت پذیری را ازجمله این آموزه ها دانست که جامعه کنونی به خاطر دور ماندن خانواده ها از آنها دچار خسران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این آیین گفت: اردبیل امسال برای اولین بار این جشنواره را که در آن 30 نفر از قصه گویان برتر استان های منطقه یک ایران شامل گیلان ،قزوین ، زنجان ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شرکت دارند میزبانی می کند.
زعفر احدزاده افزود: پنج نفر از قصه گویان شرکت کننده در این جشنواره به عنوان قصه گویان برتر ازسوی هیات داوران برگزیده شده اند که در شب یلدا در مرحله کشوری این جشنواره در تهران حضور خواهند داشت.
وی یادآوری کرد : در مرحله کشوری این جشنواره در تهران علاوه بر قصه گویان برتر کشورمان قصه گویانی از سراسر جهان نیز حضور می یابند.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف کمک به حفظ اصالت فرهنگی و داشته های اصیل سنتی و بومی نقاط مختلف کشور و نیز فراهم کردن هرچه بیشتر زمینه پیوند میان خانواده ها ، مربیان و متولیان امر با موضوع مهم داستان و قصه برگزار می شود.
/6016/6019
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی جامعه خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ملااحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان روز سوم خردادماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات برگزار خواهد شد که در این زمینه ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیرین است.

وی افزود: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.
ملااحمدی ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بیان داشت: در خصوص انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده انجام شود تا فرهنگ کار خیر گسترش یابد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

ملااحمدی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان مدارس خیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی امروز دارای موقعیت مناسبی هستند، باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در میان جامعه نهادینه شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان باید در گسترش فرهنگ خیر و نیک اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان دراین جلسه اظهار داشت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده است و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.
وی افزود: نوسازی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش وپرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه هستند.
فتحی خاطرنشان کرد: وظیه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم داشتی مال خود را فدا کرده‌اند.

کد خبر 6081076

دیگر خبرها

  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود