Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسن نوروزی در گفت و گو با خانه ملت ضمن اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت:ترامپ تصمیمات صهیونیست‌ها را جامه عمل می‌پوشاند و سخنگوی جامعه صهیونیستی جهانی شده است.

وی افزود:چندی پیش نتانیاهو در سازمان ملل حرفش این بود که نیروگاه هسته ای در تورقوز آباد تهران وجود دارد و یا ترامپ از تحریم کشتی سانچی که سال گذشته غرق شده است،می گوید؛به نظر می رسد که این ها متاثر از صهیونیست‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس با بیان اینکه آمریکایی ها تصور می‌کنند که می‌توان با این تحریم های عجولانه و برخوردهای چکشی ملت ایران را به زانو درآورد،ادامه داد: قطعاً ملت ایران با وحدت و انسجام، با پشتکار دولت و اینکه دولت الان باید پای کار بیاید و تمام مراکز اقتصادی،کشاورزی، پتروشیمی و غیره مسلط شود،مقاومت خواهند کرد.

ملت ما از یاوه گویی های ترامپ نمی ترسند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه قطعاً الان بهترین شرایط است که ما خودمان را از وابستگی به خارج از کشور نجات دهیم ،مطرح کرد:در حقیقت ما از تحریم نمی ترسم ،تحریم هرچه است ما با کشورهای گوناگون براساس وجه خودشان عمل می کنیم.

نوروزی تاکید کرد:به نظر می رسدکه برای ما بهترین فرصت است که دلار را در کشورمان تحریم کنیم و از این اشتلم ها و یاوه گویی های ترامپ نترسیم و با هر کشوری با پول خودش معامله بکنیم و خرید و فروش با دلار را در ایران حذف کنیم و قطعاً اگر این کار را بکنیم کشورمان رشد پیدا خواهد کرد.

ترامپ و هیئت  حاکمه آمریکا مباحث حقوقی را نمی دانند

نوروزی با اشاره به پیگیری حقوقی موضوع تحریم های ضدایرانی در مجامع بین المللی،تصریح کرد:بحث برسر این است که اصلا ترامپ و هیئت  حاکمه آمریکا مباحث حقوقی را متوجه نیستند و اخیراً هم آنها را در لاهه محکوم کردیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی افزود:در هر حال در مورد برجام ما آن را امضا کردیم ما معتقد بودیم و به همه موازین عمل کردیم؛فردو را نیمه تعطیلو به آنچه موظف بودیم عمل کردیم،ولی آمریکا در این موضوع فرار کرده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و نهایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که جامعه جهانی باید آمریکا را محکوم کنند، تصریح کرد:جامعه جهانی و اکثر کشورها نباید از آمریکا به عنوان یک قدرت زورگو  تبعیت و از ترامپ و تحریم های او پشتیبانی کنند؛جامعه جهانی باید وی را محکوم کنند و حقوقدان ها و وزارت خارجه ما به شدت در سازمان ملل ورود کرده و از حقوق  حقه ملت دفاع کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تحریم ضد ایرانی حسن نوروزی تحریم های آمریکا علیه ایران ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900361

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!