Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@07:59:11 GMT

رونمایی از آخرین اثر سالار عقیلی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۶۹۲۱

رکنا: از نماهنگ وقف با صدای سالار عقیلی رونمایی شد.

حجم ویدیو: 27.27M | مدت زمان ویدیو: 00:04:17

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات تازه از قتل هوادار استقلال در جریان مسابقه جام باشگاه های آسیا دختران و پسران گردشگر در روستاهای طبس رقصیدند! / جنجال شد وانت دانش آموزان در بردسکن را زیر گرفت / سرنوشت های خونین 4 دانش آموز آخرین دفاعیات قاتل ملیکای 5 ساله در اصفهان + جزییات نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس جزییات اعدام یک سگ در رشت پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس قیمت ارز در بازار / دلار امروز در میدان فردوسی چند است !؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فیلم سالار عقیلی ساعت رونمایی ویدیو ها وقف عکس روزنامه فیلم ایران دختر زن سرقت جوان خودرو شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هولناک تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه بیست و نهم فروردین شخصی با اسلحه سوزنی جلوی یک دستگاه مینی‌بوس حامل مسافر در محور ارسنجان به مرودشت را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا ۱۵ ساله را داشت که با حضور به‌موقع کارآگاهان پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این مرد ۳۲ ساله پس از تیراندازی از مینی‌بوس فاصله گرفت و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بود، اقدام به فرار کرد.

وی گفت: اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بی‌توجهی آدم‌ربا به هشدارهای پلیس و در تیراندازی متقابل کارکنان انتظامی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح، وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه‌اش را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: متهم در بازجویی‌ها قصد خود از این اقدام‌ مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرد.

منبع: روزنامه ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم+ویدیو
  • مرد ۲۵ ساله هندی یا عجیب ترین قد و وزن
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • ماجرای هولناک تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله