Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:26:06 GMT

میزان اشتغال بانوان در برخی صنایع البرز بالا است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۶۹۵۳

میزان اشتغال بانوان در برخی صنایع البرز بالا است

به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی عصر یکشنبه در نشست تعاون گران با حضور بانوان کارآفرین در استانداری البرز افزود: در حالی که استاندارد اشتغال برای واحدهای تولیدی و صنعتی 25 نفر است این میزان در واحدهایی که با مدیریت بانوان اداره می شود در استان 38 نفر است.
وی اضافه کرد: اکنون 31 واحد تولیدی و صنعتی شرکت شهرک های صنعتی دراستان البرز با مدیریت بانوان اداره می شود که نشان از ظرفیت های بالای این قشر از جامعه در توسعه هر چه بیشتر استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزازی پور فرشی با اشاره به اینکه نیاز است تا بخش دولتی رویکرد خود را نسبت به بانوان تغییر دهد خاطر نشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان زمینه این را دارد تا بانوان با استفاده از زیر ساخت های آن و مشوق هایی نسبت به کارآفرینی اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کاهش پنج درصدی سهم نقدینگی بانوان کارآفرین، چهل و هشت ماهه شدن اقساط و ارائه تسهیلات پنج میلیارد ریالی با نرخ سود13.5 درصد از جمله مشوق هایی است که در استان برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی این استان اشاره و افزود: این نمایشگاه از 26 تا 29 آبان ماه با حضور بیش از 120 واحد تولیدی صادراتی استان برگزار می شود.
بزازی پور فرشی ادامه داد: در این نمایشگاه جدیدترین پدیده های صنعتی و فناوری استان البرز در حوزه تولید و صادرات معرفی می شوند.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان البرز اشتغال جامعه فناوری مدیر عامل شرکت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته